Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 00:09   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?

Jeg kjenner og har truffet ganske mange, jeg tror ikke jeg drister meg til å liste opp. Jeg har blitt kjent med alle gjennom NM/FP, kan ikke huske at det er noen her som jeg kjenner fra før NM-tiden. Isåfall: skrik ut!

Gammel 21-01-08, 00:11   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner ingen, som jeg vet om iallefall.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:16   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt Kif et par ganger. Og diverse av FPerne som vanker på bruktforumet - ifm med langing av klær og barneutstyr. Og noen lokale FPere har jeg møtt mer eller mindre tilfeldig. 10-15 stk kanskje? Men jeg kjenner dem ikke.

Og alle så forresten helt annerledes ut utenfor enn inni hodet mitt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:19   #4
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjenner ingen her i RL.... tror jeg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:21   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært naboen til Teofelia, og så er jeg på klinern med Sokk. Ellers har jeg vel ikke møtt noen andre her, men jeg mener at jeg har sett Skilpadda og Benmurphy en gang. :stalker:

Sist redigert av torsk : 21-01-08 kl 00:54. Årsak: Jikes, jeg var da sikker på at jeg trykket ned en h i Benmurphy?
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:19   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen som jeg vet om.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:24   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt ganske mange herfra "på ordentlig" etterhvert nå, men det er ikke så mange jeg kan si jeg virkelig kjenner.

Den eneste jeg med hånda på hjertet kan si jeg kjenner - og som jeg til gjengjeld er kjempeglad i, er Frøken Rattata. Hun har vært ei nær og god venninne i over 20 år nå. Nydelige dama!

Gammel 21-01-08, 22:06   #8
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

vet hvem noen er, men ingen som er i min hverdag (ikke som jeg vet om)

Gammel 22-01-08, 02:25   #9
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Den eneste jeg med hånda på hjertet kan si jeg kjenner - og som jeg til gjengjeld er kjempeglad i, er Frøken Rattata. Hun har vært ei nær og god venninne i over 20 år nå. Nydelige dama!

Love you right back!

Ellers kjenner jeg ingen her inne. Såvidt jeg vet.

Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:25   #10
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Albertine og Tåtti. Også har jeg møtt Elinblu og Maysen.

Sist redigert av Noba : 21-01-08 kl 00:43.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:31   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Bare Jålebeinet så vidt jeg vet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:34   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har møtt Lise, Hp og Lykketrollet (skal møte i dag og ) . Og har snakket 2 ord med snille Annemede

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 10:35   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har møtt ganske mange på treff - flest tidligere SG-ere, men også ganske mange FP-ere ved to anledninger. Og så er Xian en kjempegod og uunnværlig venninne i "RL".

For å nevne noen jeg ikke har møtt på FP-treff: Albertine og jeg spilte sammen i gamle dager, men det er først det siste året vi har funnet ut av hverandres identitet. Nenne har jeg bodd sammen med på en studentby et halvår i 1995. Blondie er en kjær nettvenninne fra SG som jeg har vært så heldig å treffe én gang, for nøyaktig ett år siden. Noba og Maysen har jeg møtt én gang, men jeg føler at jeg kjenner dem godt etter flere år i moddestaben på SG. Kanina og Føniks har jeg vært så heldig å treffe mange ganger de siste åra. Koma ser jeg på som ei kjær venninne etter flere års tett følge gjennom IVF-jungelen.

Kommer sikkert på flere som burde vært nevnt.

Sist redigert av Bluen : 23-01-08 kl 13:35.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 14:37   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nenne har jeg bodd sammen med på Moholt studentby et halvår i 1995.

Har du OGSÅ bodd sammen med Nenne?!

Gammel 21-01-08, 14:48   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Har du OGSÅ bodd sammen med Nenne?!

Også Nenne da, som virker så skikkelig.

Gammel 21-01-08, 10:38   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har MØTT mange, og tør ikke begynne å ramse opp av redsel for å glemme noen.

Ellers er Amidriel min hjertens kjær, Føniks og jeg har skravla både på nett og IRL i tre år snart, og Maya80 har jeg også møtt ved et par NM-anledninger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 16:32   #17
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har MØTT mange, og tør ikke begynne å ramse opp av redsel for å glemme noen. .

Både fra SG, SM, NM og FP. Noen har jeg blitt veldig godt kjent med også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 15:07   #18
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har MØTT mange, og tør ikke begynne å ramse opp av redsel for å glemme noen.

Ellers er Amidriel min hjertens kjær, Føniks og jeg har skravla både på nett og IRL i tre år snart, og Maya80 har jeg også møtt ved et par NM-anledninger.

Har da møtt meg endel ganger da... Tom ligget vegg i vegg og født, men da møttes vi jo ikke. Du har tom vært hjemme hos meg:dødeligfornærma:

Ellers har jeg bestevenninnen min her, men hun er ikke veldig aktiv, Midi.

Og jeg kan komme på å ha møtt disse:
Superior, Adrienne, MinaX, Scarlett, Bella76, Maya80, LilleRu, AnnKi, Glitterchick, Føniks, MaritK...

Føler at jeg glemmer endel nå altså...

Gammel 21-01-08, 10:55   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sang i kor med Plipp da jeg gikk på barneskolen (det fant vi ut på treff).

Noen her inne har jeg blitt godt kjent med, men det er gjennom nettforum jeg har truffet dem.

Irma har jeg forresten møtt på uavhengig av nettet, men bare en gang utenom treff.

Gammel 21-01-08, 10:56   #20
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Aner ikke om jeg har møtt noen her inne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.