|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva tenker du om noen venner plutselig tar turen innom? | |||
| Panik, panik, panik! Her må det ryddes! |
|
84 | 42,42% |
| De har nok sett det mer rotete enn hva det er nå. |
|
16 | 8,08% |
| Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
90 | 45,45% |
| Annet |
|
8 | 4,04% |
| Deltakere: 198. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Jeg tenker både alternativ 1 og 3..... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?"Så koselig!"
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
Jeg også, det er sjeldent det er så rotete at jeg trenger rydde før de kommer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig tenker jeg (og panikkrydder sannsynligvis i fem min.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Det er hyggelig. Hvis det er venner så vet de at vi ikke alltid har hybelkaninene under kontroll.
|
|
|
#7 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Så hyggelig at de tar turen innom! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Mens vi holdt på med vårt soverom fra september til jul, så hadde jeg tenkt
Men nå som vi er ferdige med det og siden lile lille julaften så tenker jeg dette når folk sier de kommer innom:
og stikker hode i fryseren for å se om det er noen rester etter jul
|
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Ta meg som jeg er, sier jeg bare. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Bare hyggelig!
|
|
|
|
#11 |
|
Fornøyd
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Siden vi nå har "kommet på høyden igjen" etter en periode med sykdom og slit hvor huset har fått seile sin egen sjø, kunne jeg enkelt krysse av for Så hyggelig at de tar turen innom!
|
|
|
#12 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Kommer jo helt ann på hvilke venner ja.
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Først panikkrydder jeg i fem minutter. Deretter puster jeg ut og tenker "hyggelig med besøk."
|
|
|
#15 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Akkurat i dag hadde det bare vært koselig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Sheer terror!!
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Er utrolig hva man får gjort på 5 min. Om sambo er hjemme så er det bare å finne frem kaffe etc, han er nøye på ting å det er aldri rotete her da. Men er det når han er på sjøen, da er det nok litt slappere men ikke værre enn att jeg klarer unna 5 min med rydding. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?
|
|
|
#19 |
|
Leken
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?Hyggelig! Får tid til litt småpynting på fem minutter da. Kjekt med roterom! |
|
|
|
|
|
#20 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen venner ringer og sier at de kommer forbi om 5 minutter, hva tenker du da?5 min er jo laaang tid
|
|
![]() |
|
|