Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tupperware

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 00:55   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tupperware

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Den finnes heller ikke lenger Er en grunn til det!

Jeg skulle ha hatt penger igjen. Den var helt elendig, men det er godt å høre at den er vekk.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 07:51   #2
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg skulle ha hatt penger igjen. Den var helt elendig, men det er godt å høre at den er vekk.

Enig, uproft av den forhandleren du har vært borti!

Gammel 23-01-08, 10:41   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Spaghettibeholderen er genial. Hvorfor lager de posene spaghettien ligger i så dårlige?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:15   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Det bakeunderlaget maa man selvsagt ogsaa ha i hus.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 01:13   #5
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Nå gleder jeg meg til partyet.
(Jeg ender nok opp med å kjøpe en del "stæsj" til døtre og barnebarn. )
Tusen takk for innspill.
Jeg skal fortelle hva jeg kjøpte, om jeg kjøper noe. OG fortelle m jeg er enig/uenig med dere.

Gammel 24-01-08, 13:44   #6
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Her var det mange ulike erfaringer!
Men jeg gleder meg.
Har jo nytt kjøkken, og har kastet masse "stæsj" som bare tok opp plass.
Gleder meg til å se utvalget.

Gammel 24-01-08, 13:46   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er veldig glad i bakebollen og bakeunderlaget.
Og salatbollen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-08, 21:52   #8
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Bakeunderlaget er supert og et "must" når marsipanlokket skal kjevles ut. Det har også sånne ringer som viser hvor stort man må kjevle for at det skal dekke hele kaken.

Ellers er det kjempefint til å trille ut gjerbaktst. Bruker det hver helg til å kjevle rundstrykker eller baguetter.

Gammel 26-01-08, 09:47   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Salat holder seg godt i salatbollen med rist i bunn. Men jeg jobbet for en skikkelig gnier for mange år siden, og i salatkjøleskapet så hadde han en vanlig bolle, også hadde han skjært ut en runding av lokket på en isboks og laget huller i den, og den funka like godt som tupper sin bolle. Jeg måtte le litt da.

Jeg har en del kniver, og de er ordentlig gode.

Har en del bokser til mel, sukker og div, men de tar mye plass og MITT kjøkkenskap ser ikke noe ryddig ut hvertfall...

Bakebollen er fin, men ikke noe bedre enn andre boller.

Men jeg ønsker meg matbokser, de ser fine ut.

Gammel 26-01-08, 10:37   #10
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva kjøpte du Line*?

Gammel 26-01-08, 12:59   #11
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Løkkutteren.

Gammel 26-01-08, 14:08   #12
Line*
Expired

Standard

Jeg kjøpte løkkutteren, potetskrelleren, og påleggsbokser. Slike tre stk med ett lokk.
Også skal jeg ha party selv å kjøpe mer.

Gammel 26-01-08, 21:59   #13
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg kjøpte løkkutteren, potetskrelleren, og påleggsbokser. Slike tre stk med ett lokk.
Også skal jeg ha party selv å kjøpe mer.

De tingene har jeg. Kjempekjekke!

Gammel 26-01-08, 22:09   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Følger interessert med i tråden, henger meg mest opp i at noen kjevler rundstykker og scones? Og det på bakeunderlag til og med? *imponert*

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-08, 12:25   #15
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Følger interessert med i tråden, henger meg mest opp i at noen kjevler rundstykker og scones? Og det på bakeunderlag til og med? *imponert*

Mange kjevler deigen og ruller før de deler opp, omtrent som snurreboller...

Gammel 26-01-08, 22:21   #16
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skjønner at jeg er helt håpløs som aldri noensinne har hatt tupperware i hus.

Gammel 27-01-08, 12:25   #17
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg skjønner at jeg er helt håpløs som aldri noensinne har hatt tupperware i hus.

Send meg adressen din, så skal jeg sende deg en liten boks, så slipper du å føle deg utafor denne gjengen her

Gammel 27-01-08, 00:19   #18
Line*
Expired

Standard

Jeg kjøpte foresten tørkerullholderen også. Perfekt til mitt nye kjøkken.

Gammel 27-01-08, 01:11   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Potetskrelleren er fantastisk!! Her var det full krise i heimen i sommer, da jeg visst klarte å kaste den sammen med masse skrell. Det var tunge uker til jeg fikk ny!!

Gammel 27-01-08, 12:26   #20
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Potetskrelleren er fantastisk!! Her var det full krise i heimen i sommer, da jeg visst klarte å kaste den sammen med masse skrell. Det var tunge uker til jeg fikk ny!!

Neste gang sender du meg en sms, så sender jeg en asap

Emneord
tupperware

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.