Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gretne kvinner

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 12:49   #1
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gretne kvinner

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Han hadde nok ikke skrevet det om han trodde det ville såre meg.

Jeg syntes det var litt morsomt, jeg også. Tror ikke du skal ta det så tungt, nei.
Hjemme hos meg er det også fruen i huset som er mest morragretten.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:59   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hva?? Nei der gikk han over streken! Det høres ut som
han er ute etter å fornærme deg, ikke bare være humoristisk...
Hev deg over det!!

Det er vel ikke fornærmende å påpeke at noen prøver å kle seg slankere? Han sa jo ikke akkurat at hun trengte det.

Men jeg skjønner godt at du blir sur, Kasia. Slike stygge og-/å-feil kan være temmelig ødeleggende for humøret!

Gammel 26-10-06, 13:02   #3
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men jeg skjønner godt at du blir sur, Kasia. Slike stygge og-/å-feil kan være temmelig ødeleggende for humøret!

Ja, skulle jeg blitt sur over rettskrivningen til mannen min så hadde jeg nok vært en sitron for lengst. Det verste er at han skriver feil fordi han ikke gidder å skrive riktig. Kanskje jeg skal sende han en tur inn på flisespikkerforumet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:03   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, skulle jeg blitt sur over rettskrivningen til mannen min så hadde jeg nok vært en sitron for lengst. Det verste er at han skriver feil fordi han ikke gidder å skrive riktig. Kanskje jeg skal sende han en tur inn på flisespikkerforumet.

Nei! Nei!

Gammel 26-10-06, 13:05   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Huff da

Du får surfe litt og finne en artikkel om grinete menn

Gammel 26-10-06, 13:06   #6
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er vel ikke fornærmende å påpeke at noen prøver å kle seg slankere? Han sa jo ikke akkurat at hun trengte det.

Jeg har nok misforstått ham, ja Men måten det ble presentert på av HI gjorde det jo lett å misforstå også, da :sådetså:

Gammel 26-10-06, 13:17   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg har nok misforstått ham, ja Men måten det ble presentert på av HI gjorde det jo lett å misforstå også, da :sådetså:

Hva! Mener du at jeg skriver tvetydig???

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:22   #8
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva! Mener du at jeg skriver tvetydig???

Hmm - enten er jeg for rask på avtrekkeren eller så skriver du tvetydig.
Får egentlig ikke helt bestemt meg...

Gammel 26-10-06, 13:09   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trodde ikke jeg var gretten om morgenen. Helt til jeg fikk barn... Vil fremdeles si at jeg ikke er gretten, bare jeg får 5 minutter å våkne på. (Jeg kan jo drømme... )

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 12:54   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, det stemmer ikke her i huset.
Jeg er gift med Godzilla om morgenen

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:03   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det stemmer nok heller ikke her, her er det definitivt han som er mest sur om morgenen!

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:17   #12
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke morgengretten. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man må prate, plystre, kose og spille klassisk musikk når man heller kan brumme og grynte om noen absolutt skal spørre om noe.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:20   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg er ikke morgengretten. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man må prate, plystre, kose og spille klassisk musikk når man heller kan brumme og grynte om noen absolutt skal spørre om noe.

Gammel 26-10-06, 13:28   #14
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du hadde hatet å stå opp med meg.
Mannen sier at det er fært å se det store smilet mitt, og høre på kosemoseprat og synging hver morgen.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 18:08   #15
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Du hadde hatet å stå opp med meg.
Mannen sier at det er fært å se det store smilet mitt, og høre på kosemoseprat og synging hver morgen.

Jeg er gift med en mann som er sånn. Han kvitrer nesten. Det er irriterende.

Om jeg slumper til å ha en kvitredag, har han garantert en brummedag.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 14:12   #16
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Gammel 26-10-06, 13:22   #17
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fins ikke morgengretten. Ikke før helten snoozer klokken sin førti ganger. Og står opp akkurat tidsnok til å tisse og dusje seg selv. Og jeg må fikse meg selv, unger og lunsj til oss tre. Hver dag

Gammel 26-10-06, 13:29   #18
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke før helten snoozer klokken sin førti ganger. Og står opp akkurat tidsnok til å tisse og dusje seg selv.

Det tar vel litt ekstra lang tid, siden han må sitte.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:35   #19
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det tar vel litt ekstra lang tid, siden han må sitte.

Ja, du sier noe.

Gammel 26-10-06, 21:07   #20
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg fins ikke morgengretten. Ikke før helten snoozer klokken sin førti ganger. Og står opp akkurat tidsnok til å tisse og dusje seg selv. Og jeg må fikse meg selv, unger og lunsj til oss tre. Hver dag

Høres ut som ståa hos oss to ganger i uka. Far snoozer klokken og rekker bare å kle på seg og fyke ut av døren ...

Jeg er ikke morgengretten før ting går skeis. Da er lunta kort!
Mye er løst ved at matpakker og klær er gjort klart kvelden før. Ingen krangling om brødskiver eller gensere.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.