Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvem bor i Follo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-08, 22:56   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem bor i Follo?

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

noen som liker reker?? har hørt at det er mulig å kjøpe ferske reker fra den brygga?! (nam)

Pffft. Han får dem frosne, og så tines dem og selges fra brygga som nykokte reker.

:bor ikke i Follo, men er stadig innom:

Gammel 07-02-08, 23:18   #22
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Pffft. Han får dem frosne, og så tines dem og selges fra brygga som nykokte reker.

:bor ikke i Follo, men er stadig innom:

ja veit at et par av dem gjør det, men ikke alle. (inside info.) toryng selger bare ferske (reker, hummer, krabbe og fisk)

Gammel 07-02-08, 23:20   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

ja veit at et par av dem gjør det, men ikke alle. (inside info.)

Min insider sier at det er så mange som selger fjas, at det ikke var verdt å ta med at det muuuuligens er en eller to båter som selger ordentlig ferskvare.

Gammel 07-02-08, 23:31   #24
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Follo her ja!

Svigerfamilien min er også herfra, så det var naturlig å flytte hit når vi etter 10 år i Oslo ønsket roligere omgivelser og OK priser.

Treff? Jeg er med! Ski Storsenter? Hmm. Heller Egon eller noe slikt...
Føler jeg sitter sånn på utstilling, uten at jeg er spesielt paranoid av meg.
Synd Ski mangler skikkelig koselige kafeer!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-08, 23:45   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Follo her ja!

Svigerfamilien min er også herfra, så det var naturlig å flytte hit når vi etter 10 år i Oslo ønsket roligere omgivelser og OK priser.

Treff? Jeg er med! Ski Storsenter? Hmm. Heller Egon eller noe slikt...
Føler jeg sitter sånn på utstilling, uten at jeg er spesielt paranoid av meg.
Synd Ski mangler skikkelig koselige kafeer!

Enig, det er koseligere steder en Ski storsenter.
Det var en nyere, estetisk ganske pen kinarestaurant i gågaten, vet ikke om den er borte og LaCasita som er hyggelig. Men da blir det kanskje mer et kveldstreff med vin.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-08, 00:26   #26
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Min insider sier at det er så mange som selger fjas, at det ikke var verdt å ta med at det muuuuligens er en eller to båter som selger ordentlig ferskvare.

har ikke oversikt over alle som selger fjas der; vi spiser kun "produkter" fra Toryng, da vi veit at her er det ferske saker vi får. skurker finnes dessverre overalt. en båtmed ferskvare holder for meg, så lenge jeg veit hvilken det er

egon, peppes, don pablos, kebab-sjappa, angsten for å gå glipp av noe melder seg sikkert

Gammel 05-03-08, 20:49   #27
Marmor
Fullverdig medlem

Marmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
Marmor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er fersking på forumet og i Follo. Holder til rett utenfor Ski. :-)

Marmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 18:52   #28
sunshine
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2008
sunshine har et hav av muligheter foran seg
Blunk

Jeg bor også i Follo (Ski). Flyttet tilbake i
fjor sommer etter 7 år i nord.

Klemz sunshine

sunshine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:15   #29
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-08, 12:28   #30
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser vi er mange rundt omkring i Follo.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.