|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Komplisert å bygge seng selv?MorStine: Vi har nå bestemt oss for å lage noe lignende foran etasjesengen til ungene. Blir litt voldsomt på gjesterommet, kanskje.
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Komplisert å bygge seng selv?Skremmern |
|
|
|
|
|
#5 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Komplisert å bygge seng selv?Nei, i grunnen ikke. Mannen bygde reisverket i kroken der sengen skulle være, den går fra vegg til vegg, er 2,80 lang og 90 bred. De har "bare" 2 m madrasser, i øverste etasje har de kosekrok med masse puter der hvor det ikke er madrass. Nede er det en liten gang som er malt sort med sånne lysende øyestikkere fra ikea i taket, skikkelig stilig
|
|
|
|
#6 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Komplisert å bygge seng selv?Vi har skumgummimadrasser som vi har skåret til rundt de "stenderne" inni borgen.
|
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Komplisert å bygge seng selv?Jeg venter spent på sengesnekringsoppdatering fra Skremmeren.
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Komplisert å bygge seng selv?Jeg skal vise før- og etterbilder. Det blir ikke noe prinsesseslott. :nekt: Jeg ser for meg borg (hvis ingen har en bedre idé) på ungenes rom.
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Komplisert å bygge seng selv?:abbonerer: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Komplisert å bygge seng selv?Vi har også laget borgseng selv, men vi gjorde det enkelt for oss selv og bygget inn en køyeseng vi hadde fått av noen bekjente. Denne sengen kledde vi med plater, og malte. Jeg kan ta bilder og legge ut litt senere i dag.
|
![]() |
|
|