|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsfølge...Jeg lager alltid en kanne kaffe, og setter frem kopper og fat også. Jeg har ofte en mer voksen kake på bordet også. Men jeg sitter ikke og underholder dem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bursdagsfølge...Jeg synes ikke kaffe er alminnelig høffelighet. jeg drikker ikke kaffe, lager aldri kaffe og kommer ikke på at andre vil ha det. Vann med isbiter, byr jeg der i mot alle på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Bursdagsfølge...Med så små unger invitert er det jo store muligheter for at en og annen vil ha med seg mamma inn. Jeg hadde nok gjort klar litt drikke og gitt besjed om at de fikk forsyne seg med det de ville ha.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bursdagsfølge...Jeg har alltid mat og drikke til foreldre også. Det skulle bare mangle, det er vanlig høflighet. MEN; de bør ikke forvente å få noe spesielt. Samme mat og drikke til dem som til ungene.
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Bursdagsfølge...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Bursdagsfølge...Skjønner det kan bli hektisk på slike bursdager, det vet jeg jo sjøl. Men, begge foreldrene var der og mamman hadde også tid til å sitte litt sammen med oss voksne.
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Bursdagsfølge...Vi har alltid hatt kake og kaffe til voksne. Og har alltid fåt det hos andre også. Vi serverer det samme som barna får. Det er jo alltid massevis igjen etter barna!
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bursdagsfølge...Jeg serverte brus, juice og iste i Ibens bursdag. Det holder lenge.
|
|
|
#9 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bursdagsfølge ...Det er nok mest vanlig å tilby til foreldrene det samme som barna, + kaffe/te i tillegg. Men en kan bli ganske svett i en barnebursdag, så det er ikke sjokkerende at det ble glemt.
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Bursdagsfølge ...Jeg synes det ville vært naturlig å i hvertfall si at foreldrene bare kunne forsyne seg av det barna fikk (av både drikke og spiselig ting), hvis man hadde det litt travelt selv med alle barna.
|
![]() |
|
|