Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fineste bryllupsgave?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 18:02   #1
Måne
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2008
Måne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fineste bryllupsgave?

Bildene vi fikk ble jeg aller mest glad for.

Måne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 19:17   #2
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Vi fikk komplett middagsservise til tolv personer, og kaffeservise i samme stil. Lysestaker og vannmugge også.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 11:17   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 12:21   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Mannen min

Gammel 02-02-08, 13:21   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Men jeg kommer på mine 2 favoritt ting. Håndmalte glass fra min forlover. Har ikke brukt de enda da vi ikke drikker vin, men ble glad for de like vel.

Vi bruker vinglassene når vi har fine middager og bursdager og sånn. Til vann, juice, brus, osv. Kan fint bruke dem selv om du ikke drikker vin.

Mannen min

Vel, DET var en kreativ gave det!

----

Vi fikk et nydelig og utrolig deilig stort ullpledd som jeg har elsket hvert sekund siden vi fikk.

Gammel 02-02-08, 17:27   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen min

Akkurat når jeg giftet meg var det vel han jeg likte minst her i verden. Men det er en lang historie.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 19:41   #7
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Akkurat når jeg giftet meg var det vel han jeg likte minst her i verden. Men det er en lang historie.

Syns du skal utdype det litt jeg

Gammel 02-02-08, 11:32   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk et nydelig grønt glassfat fra glassblåseren på Vikten i Lofoten.
Familien til mamma har spleiset bryllupsgave fra lokale håndtverkere, til alle oss søskenbarna som har giftet seg, og det synes jeg er så trivelig. Noe litt mer spesielt enn det man kan få kjøpt på en hvilken som helst butikk liksom.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:24   #9
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den jeg ble mest rørt av var et maleri som en venninne har malt. Hun hverken selger eller gir bort kunstverkene sine til vanlig, så det var veldig gledelig og ikke minst uventet.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:38   #10
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Blir det ikke kjempevanskeligt å gi en personlig gave når en har lagt ut liste? Jeg trodde nesten at om det blir lagt ut lister og en får opplyst det, så er det det man ønsker seg?

Gammel 02-02-08, 17:33   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Blir det ikke kjempevanskeligt å gi en personlig gave når en har lagt ut liste? Jeg trodde nesten at om det blir lagt ut lister og en får opplyst det, så er det det man ønsker seg?

Nisjda. Det finnes da mange kreative der ute, selv om det finnes lister, og man skriver jo ikke opp "kreative overraskelser" på ønskelista.

At man derimot ikke fikk noen veldig kreative eller svært overraskende gaver betyr jo ikke at man ikke fikk noe fint. Her er det jo snakk om nyansering. Det blir for snevert å tenke utakknemlig og sær, bare fordi man er ærlig om dette. Det var ikke ønsker det var snakk om her.

Vi fikk kjempemasse fint, ting vi ønsket oss, trengte og ikke trengte. Var helt overlessa etter bryllupet, og var jo glad og takknemlig for alt. Men jeg kan jo likevel si at det ikke var noen overraskelser der. Det gjorde ikke noe, og det spilte ingen rolle for verken dag eller opplevelse. Men i forhold til spørsmålet til hovedinnlegger, så vil jeg heller ikke si at noe skilte seg ut på den måten hun spurte om.

Om jeg selv en dag vil være kreativ når jeg skal i bryllup er heller ikke sikkert.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 14:27   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk et nydelig håndmalt innrammet bilde fra en vennine.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 14:43   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

De gavene vi setter mest pris på er faktisk de gavene som ER fra gavelista.

Den eneste gaven som ikke var på gavelista som jeg satte ekstra stor pris på var vin, som skulle drikkes på 1., 5. og 10. bryllupsdag, som vi fikk av tre vennepar. Har konsumert de to foerste hittil, og det har vært hyggelig å dele denne flasken vin og mimre om bryllupsdagen!

(er det nå jeg skal nevne glassfatet vi fikk som ikke stod på noen gaveliste, men som så gjennomfoert var pyntet med navnene våre. Feilstavet.)

Gammel 04-02-08, 00:47   #14
Rufserine
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelagen
Rufserine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vår beste bryllupsgave, som vi fortsatt setter stor pris på, var selve bryllupet To vennepar planla alt, inviterte familiene fra begge sider, fant sponsorer og holdt det hele hemmeilig for oss Vi fikk vite om planene bare en uke før vielsen, fordi presten forlangte det. Kjempegave

Rufserine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.