Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skal dere gjøre i påsken?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 14:27   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal dere gjøre i påsken?

Vi blir kanskje tante og onkel i påsken så vi skal være hjemme. Svigers kommer nedover noen dager siden har bursdag i påsken.

Gammel 02-02-08, 09:59   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke hva vi skal i påsken.
Har hytte på fjellet med familien, men det blir så folksomt der at jeg tror vi finner på noe annet enn å dra dit i år også. Har lyst på Storefjell, var der i fjor.
Drar vi ikke bort, blir vi hjemme og koser oss.

Gammel 01-02-08, 14:31   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes hjemmepåske er herlig jeg. Får gjort en del ting sammen som vi ikke får gjort ellers.

Også har vi bursdagsbarn i påsken også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:41   #4
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har ikke tenkt på påskeferien enda. Vinter - og påskeferie er sammenslått i år, så det blir lang ferie.
Vi blir nok litt hjemme og dra litt ut til kysten til foreldrene våre. Det er jo deilig å være ute ved kysten i mars når våren begynner å komme. Her hjemme har vi jo vinter til i mai.

Gammel 01-02-08, 14:44   #5
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er herlig å være hjemme i påsken jeg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:46   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jobbe antakeligvis. Så kan de som har hytte på fjellet kose seg der :sur fordi vi ikke fikk firmahytta:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:49   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen skal nok jobbe, og jeg skal sitte hjemme og konsentrere meg om å knipe igjen til påsken er over. Også bør jeg vel finne noen aktiviteter som passer for Høygravid mamma og Aktiv toåring

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:47   #8
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal opp til camingvogna vår. Der er det perfekt for skigåiing og aking. Steke pølser og pinnebrød på bål, og legge oss slitne etter en lang og solfylt dag.(forhåpentligvis..)

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 09:26   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Om det er til svært god inspirasjon, vet jeg ikke - men høyst sannsynlig står jeg og maler vegger i påsken.

Sist redigert av Enhjørning : 02-02-08 kl 10:06.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 15:01   #10
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har litt lyst til å være hjemme jeg.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 15:05   #11
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal på fjellet. (Og som du vet så er det drømmepåsken min. ) Ellers skal vi ikke oppover før på onsdagen, så dere må gjerne henge sammen med oss i første halvdel av påsken. Jeg kan tenke meg en rekke byaktiviteter som det er morsomt å ha med Snupp og Guttungen på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 15:09   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kunne godt tenkt meg en tur på fjellet, men hytta til mine foreldre, noe som innebærer 7 timer i bil en vei og i tillegg full av folk, utgår ganske klart etter fjoråret.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 15:20   #13
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

For oss er påske synonymt med fjell - ski og bål Vi har egen hytte og fri hele påsken så det blir ei drøy uke på fjellet. Vi får nok besøk noen dager

Gammel 01-02-08, 15:24   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal nok til Vågslid og kose oss i påskesola forhåpentligvis. (fjell og skiferie mao.)

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 17:24   #15
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også foreslått en todagers tur til København.
Gubben har fri og jeg skal jobbe. Ellers blir det nok kino og et badelandbesøk med barna. Hadde jo vært fint med masse snø her i Oslo..

Gammel 01-02-08, 17:47   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Oslo

Gammel 01-02-08, 18:31   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Oslo

Er det ikke deilig?

(kanskje enda litt mer deilig for deg enn for meg. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 17:48   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vel ca en mnd unna termin, så jeg tror ikke det blir de store sprellene....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 17:56   #19
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Vi skal i campingvogna, den står fast på en camping.
Ikke lange veien til flotte skianlegg og turløyper.
Så bare håper på sol og fint vær.

Gammel 01-02-08, 18:38   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Med at svigermor solgte hytta i høst :grr: på en helgelandsøy*nord* så blir det hjemme påske.
Og mamma og pappa har solgt campingvogna som sto på et jorde atmed havet på fastladet så kan ikke dra dit heller.

Morfaren til mann blir 80 år skjærtorsdag, de bor her i byen så blir vel bursdag der.

Med at det er påske først så vinterferie uka etter på så drar svigermor bort 1 påskedag.

Vet mange her drar på fjellet på skitur. Ja det for mann og turbo gjøre uten med og snoopy.
Jeg kan ikke gå på ski pga ryggen.
Og har ikke pulk til snoopy så mann kan ikke ta henne med.

Men vi kan dra på "skitur" nedfor "fjellet" her vi bor i turområde. så kan turbo gå på ski og vi gå tur

og er vi riktig heldig så blir turbo syk som vanlig i påsken hehe

Og så blir det litt rar påske. Første gang mann ikke skal jobbe påsken, med at han har byttet jobb og de stenger kl 12 dagen før skjærtorsdag, altså onsdag.
Før jobbet mann en plass de var på jobb 24\7 og han tok ofte overtidsskift i påsken så andre fjellfolk kunne dra på fjellet.Gode penger hehe
Turbo brukte å være med svigers på hytta alene noen dager for de kom hjem eller vi joinet de.
I fjor var jeg påovertid i påsken og turbo var på hytta med sviger og kom hjem dagen før lillesøster kom, 1 påskedag

Sist redigert av Honda : 01-02-08 kl 19:32.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:29.