Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Denne dressen til jente?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 21:29   #21
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne dressen til jente?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh, en dåneanledning.

Vi kan ikkje la ei dåneanledning gå frå oss, kan vi?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 21:31   #22
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har hatt rød P.oP-dress til guttene og de (spesielt storebror) ble av og til tatt for å være jenter. Det har gått helt fint med dem.

Dressen i HI er veldig søt synes jeg, og går minst like bra til jente som til gutt.

Gammel 01-02-08, 21:33   #23
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det kan da vel ikke være noe problem? Fin dress.

Gammel 01-02-08, 21:59   #24
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei altså, jeg synes virkelig at den kan brukes av jente og jeg liker mye bedre lyseblå enn rosa.

Skjønner ikke hvorfor jeg spurte dere egentlig

Men flott at dere er enig med meg

At den er for lys som utedress er jeg for så vidt enig i men den skal ikke brukes i barnahagen og vi bor slik til at det blir lite gjørmebad. Tror nok det skal gå bra da vi har hatt lyserosa dresser før uten at det har vært noe problem.
Jentene har mørkeblå og brune dresser til bruk i barnehagen for der er det virkelig snakk om å rulle seg i gjørmen

Gammel 01-02-08, 23:53   #25
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Klart jenter kan ha slike farger! Når det er sagt hadde jeg ikke kjøpt den til hverken jente eller gutt. Til det er den alt for lys. Hilsen mamman til aktive rulle-seg-i-søla-unger.

Signerer. Har hatt lyseblå dress til søleunger før, og kjøper det ikke igjen. Men dressen var fin, bare så det er sagt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 23:55   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin dress!
Lyseblå lue med sølvhjerter har vært fint til!

Gammel 02-02-08, 00:02   #27
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin, og til min jente hadde jeg klart valgt den blå fremfor den rosa. Spesielt blåøyde jenter er jo nydelige med blå klær, i de fleste tilfeller mer nydelige enn med rosa klær.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 09:33   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Det er nesten så jeg ikke skjønner spørsmålet. Skulle denne, under noen omstendigheter, ikke kunne brukes av jente?

Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.

Tror ikke jeg ville ha brukt den til gutt. Den er for søt til det.

Jeg dåner litt jeg også, gitt.

Også kjenner jeg at jeg blir litt oppgitt av hele "kan dette brukes av gutt/jente -nei, det er for tøft for en jente/for søt for en gutt"-problematikken. Argh.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 09:35   #29
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke se at denne ikke skal kunne bruke av noen.

Gammel 02-02-08, 09:37   #30
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Aldri i livet.

Ikke pga at den er blå. Men altså lyseblå og grå. Hvor mange ganger i uken skal man vaske den?

Good point.

Men ellers var den kjempefint, til både gutt og jente.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:03   #31
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin dress som kan brukes av både gutt og jente. Men jeg ville nok ikke kjøpt den selv siden den er så lys, orker ikke vaske så mye

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:11   #32
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Svigermor mente jeg ikke kunne ha lyseblå vogn. Tilfelle jeg fikk jente. Var rett før jeg kjøpte den på trass.

Selvfølgelig kan jenter ha lyseblå, mørkeblå, grønn osv.

Og om noen tror hun er gutt så er de ganske trangsynte. Sko og lue er vel ting hun bruker til andre klær og og kanskje jente farget?

Tror mini skal få rød dress. Sånn at jeg kan få følelsen av å ha en jente.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:20   #33
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Det er nesten så jeg ikke skjønner spørsmålet. Skulle denne, under noen omstendigheter, ikke kunne brukes av jente?

Enig!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:29   #34
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde ikke hatt noen problemer med å bruke denne på jente. Vi har forøvrig masse tøy som kan brukes på både storesøster og lillebror her i gården. Mye går da i blått, men også andre farger. Lillebror har dessuten en del i rødt også av utetøy. Så lenge det er helt og varmt og gjør jobben, så er vi ikke så kresne der. Så får de heller få mer kjønnsspesifikke farger eller snitt på andre ting.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.