Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sitter dere på dolokket?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 13:24   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitter dere på dolokket?

Ingen hos oss sitter på dolokket, men det er fordi det ikke er behov for det nå doene i huset er på bittesmå rom som bare har do og vask. Det ene dolokket hadde garantert tålt sitting, det andre tror jeg faktisk kunne knekt om jeg hadde sittet på det.
Det er jo litt forskjell på kvalitet på dolokk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 13:27   #2
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg sitter der og kler på lillesøster og ungene bruker det som krakk.

Gammel 01-02-08, 13:29   #3
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg både sitter og står på dolokket jevnlig!

Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:40   #4
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter på dolokket rett som det er. Rare damen!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 14:50   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sittet på vårt, men vår plast virker ikke så hard.. Så jeg sitter ikke så ofte på det, for jeg er litt tung.. Men det hender, ja! Har aldri tenkt over at det ikke skulle tåle det!

Gammel 01-02-08, 15:25   #6
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Joda, det er en yndet sitteplass for små og store her i huset, man er da sosial på badet må vite!

Men jeg må innrømme at det har knaket faretruende de siste ukene da min allerede tunge kropp har blitt enda tyngre av å være gravid. Men så synes jeg ikke at det skulle gjøre noe om det ryker jeg da, for jeg ønsker meg slik "dempet" sete som man ikke kan klemme fingre på!

Gammel 01-02-08, 15:42   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har til og med stått på våre.....

Men sitter ganske sjelden. Vi har ikke toalettetene på bad, men i seperate rom så det er lite poeng i å sitte der uten ærend.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:25   #8
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Joda, det er en yndet sitteplass for små og store her i huset, man er da sosial på badet må vite!

Men jeg må innrømme at det har knaket faretruende de siste ukene da min allerede tunge kropp har blitt enda tyngre av å være gravid. Men så synes jeg ikke at det skulle gjøre noe om det ryker jeg da, for jeg ønsker meg slik "dempet" sete som man ikke kan klemme fingre på!

Ja, sitter der mens ungene kler på seg om morgenen, ellers blir de aldri ferdige... mange kloke samtaler sittende på dolokket! Jeg nekter å rette meg etter den gamle dama, jeg setter meg IKKE på gulvet eller den 20 cm høye krakken til minsten
Vi vurderte slik med demping, må da vi ikke har det på det andre badet, så er vi redd ungene blir så vant til å "slenge igjen" lokket at de gjør det samme på det badet og hos andre...

Gammel 01-02-08, 16:00   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kler vi på minstemann sittende på dolokket. Vi har krakk også, men dolokket er best plass rundt!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:02   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg står og sitter på dolokket støtt og stadig, og det er ikke i sånn hardplast engang.

:adrenalinjunkie:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:05   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Her sittes dolokket på stadig vekk... Har enda ikke klart å ta knekken på det!

Gammel 01-02-08, 16:26   #12
Måne
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2008
Måne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jepp, sitter på dolokket, ja.

Måne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:28   #13
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klart jeg sitter på dolokket! Jeg står også, jeg, når det er noe jeg skal rekke.

Gammel 01-02-08, 17:08   #14
Maya80

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sitter på det her også, greit når man skal kle på en 2 åring.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 16:30   #15
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Når ringen tåler at folk sitter på det. Så burde hvertfall lokket tåler det også.

Vi sitter på dolokket. Orker hvertfall ikke å sitte på gulvet når ungene bader.

Gammel 01-02-08, 16:46   #16
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sitter på dolokket både morninger og kvelder.
Bruker det som krakk ,er jo akkurat passe høyde når en skal hjelpe å kle ungene.

Gammel 01-02-08, 17:03   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, det gjør jeg faktisk ikke. Kveldsstellet på lille tar jeg sittende på gulvet, gravid eller ei

Det er ikke det at det plager meg at noen sitter på det, men jeg liker meg best på gulvet. Mannen sitter på det da.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 17:30   #18
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan sitte og stå på det ja. Med denne ryggen må jeg sitte for å ordne minsten til leggetid.
Men så skal det sies at jeg har "svidd av" ett par dolokk i min tid.
Festene ryker fort om man ikke passer på å la vær å skyve det til sidene når man setter seg.
Sette seg rett ned og sitte i ro hjelper ofte.

Gammel 01-02-08, 17:53   #19
Gri

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Eg sit på dolokket, og det resulerte i sprekk i lokket like før jul. Problemet da trur eg var at eg sat litt på kanten på den eine sida, og det vart litt skeiv belastning. Har aldri tenkt på at dette kunne skje før det skjedde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.