|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstilt
Det er veeldig hysj-hysj, altså.
![]() |
#23 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klart man kan bli sur da. Men dette er jo Norwegian sin håndtering (og det høres jo også ut som om man får refusjon) det handler om. Hvert enkelt flyselskap er jo frie til å avtale det som passer dem.
![]() |
#25 |
Come what may...
|
Nei langt i fra, dem jobber som helt stakkas når dem først sette igang. Men altså selve Osl, tyskerne som eier hele Gardemoen. Dem tjener ikke lite og dem vet at i Norge så snør det masse. Det er jo bare en enkel sak å forstå.
![]() |
#26 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstiltFor min del er jeg egentlig glad for at flyplassen stenges når forholdene for landing er uforsvarlige. Sikkerheten må jo komme først, selv om det er aldri så kjipt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstiltJeg sitter og ser deler av den ene flystripa på Gardermoen når jeg er på jobb.
![]() |
#28 |
flisespikker
|
Jeg skal sende over programmet i god tid neste gang vi kommer, så kan du legge opp stalker-slagplanen optimalt.
![]() |
#30 |
Come what may...
|
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstiltHan forsov seg og rakk ikke første flyet som gikk!
![]() |
#31 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstiltMin far skulle egentlig reise hjem kl 16.30 i går. De satt i en og en halv time i flyet før de fikk beskjed om at de ikke kom til å få lette. Da jeg snakket med han kl 22 satt han på toget inn til byen for å overnatte sammen med en kompis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstiltHåper virkelig ikke været er sånn på mandag, for da vil vi ha Mannen hjem fra Trondheim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Come what may...
|
![]() Sv: Fly-buss-tog, ja alt er innstiltDet var opphold her igår. Men nå snør det igjen!
![]() |
|
|