Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 09:09   #21
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Jeg leste "Noen som skal ha fri på skuddårsdagen", og lurte på hvorfor det var så spennende.

Men nei, jeg skal ikke fri.
Kjæresten og jeg er veldig enig om at vi skal dele livet med hverandre, men ingen av oss har noe stort behov for å gifte oss. Muligens etterhvert, vi får se.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 09:15   #22
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som skal fri på skuddårsdagen?

Tja, kanskje det.. Men, er det helt teit å kjøpe ring til seg selv?

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 09:47   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en venninne som funderer på det, faktisk!
Jeg har for øvrig lovet å hjelpe henne.
(Han nekter å fri, og står steilt på sitt, så skal de noen gang bli gift, er det hun som må trå til.)

Selv er jeg gift.

Gammel 05-02-08, 10:05   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Tja, kanskje det.. Men, er det helt teit å kjøpe ring til seg selv?

For min del kunne jeg godt kjøpt ring til meg selv, men økonomien strekker nok ikke helt til. Ringen er mer symbolsk for meg, så den får evt. komme på et senere tidspunkt. Og da får sambo en anledning til å overraske meg, for han vet GODT hvordan ring som skal på min finger!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:06   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Ja, gjør det da! Og så må du fortelle oss hvordan det gikk!

Jo, du!

(Ikke se på meg, jeg er gift. )

hehe, ja, jeg blir jo litt gira nå da! Egentlig er den 29. februar smekk full av avtaler, men det må da kunne gå an å få skvisa inn et lite frieri?

minibolle mai 2012
Gammel 05-02-08, 10:19   #26
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Mutti fridde til sin nye kjæreste på skuddårsdagen, fordi hun hadde mistet den ene hansken sin på vei hjem fra jobb den dagen, og trengte nye. Hun ble ganske paff da han svarte ja. Uka etter kjøpte han ringer og hun et par nye hansker..

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 10:57   #27
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Mutti fridde til sin nye kjæreste på skuddårsdagen, fordi hun hadde mistet den ene hansken sin på vei hjem fra jobb den dagen, og trengte nye. Hun ble ganske paff da han svarte ja. Uka etter kjøpte han ringer og hun et par nye hansker..

Sånt liker jeg å høre!

minibolle mai 2012
Gammel 01-03-08, 09:02   #28
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Oppdatering:

Jeg hoppet i det i går, og fikk ja!!!

minibolle mai 2012
Gammel 01-03-08, 09:05   #29
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Oppdatering:

Jeg hoppet i det i går, og fikk ja!!!

Så koselig! Gratulerer som nyforlovet!

Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 09:06   #30
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer, når blir den store dagen?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 09:06   #31
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer så mye!

Litt mer detaljer ønskes.

Gammel 01-03-08, 09:10   #32
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer!

Gammel 01-03-08, 09:11   #33
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Gratulerer, når blir den store dagen?

Takk!

Dagen blir nok ikke før om hvertfall 1 år tenker jeg. Vi klarer ikke å bestemme oss for hvordan det hele skal skje, annet enn at det ikke blir i en kirke. Så vi får drodle litt på det

Og sambo ville ha tid på seg så han kunne trene seg ekstra kjekk, hehe JEG synes jo han er topp allerede da!

Opprinnelig lagt inn av blomstermamma, her.

Gratulerer så mye!

Litt mer detaljer ønskes.

Detaljer.. hmm.

Jeg hadde kjøpt inn deilig middag og så delte vi en flaske vin mens jeg mannet, nei kvinnet meg opp til å spørre. Vi har hatt 3 årsdag for 2 dager siden, så jeg begynte å prate litt om det og hvor lykkelig jeg var. Så sa jeg at jeg hadde en overraskelse til han fordi han er så god, så fikk han en eske med en lapp oppi hvor det stod: Hei kjæresten min, nå skal du høre.. (for å få full oppmerksomhet) Så spurte jeg, og han svarte ja!!!

minibolle mai 2012
Gammel 01-03-08, 09:20   #34
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer så mye!!!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 09:31   #35
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer som nyforlovet!

Det var et koselig frieri.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 10:02   #36
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer med forlovelsen, så romantisk!

Gammel 01-03-08, 10:11   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer så mye, kokosbolle!

Gammel 01-03-08, 12:27   #38
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh, det var romantisk!! Så koselig! Gratulerer så masse. Nesten så jeg angrer på at jeg ikke gjorde det - han sa jeg skulle ha benyttet sjansen da jeg hadde den... Men han kommer meg vel i forkjøpet før neste skuddår!

Gammel 01-03-08, 12:58   #39
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fridd og fått ja.

Gammel 01-03-08, 14:09   #40
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer til Gullet og kokosbolle
Tøffe jenter

Svar

Emneord
frieri, hansker, skuddår

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.