|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?Ja, DET virker som et grepa kvinnfolk!
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?Fru Obama som president, Obama himself som visepresident. Et mye bedre alternativ enn Hillary. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?Tilbake til HI..... : |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?Jeg følger med, og synes det er mer spennende enn på mange år. Jeg er ikke helt sikker på om McCain, som omtales som "my favorite republican" blant demokratene, kan engasjere den republikanske grasrotbevegelsen slik Polyanne spår. Det er vel ingenting en verdikonservativ misliker så mye som en "sviker i egen leir"? Min største frykt er at Mitt Romney blir visepresident, og at McCain må fratre embetet etter kort tid pga. helsen.
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?Scarlett: Det er sant - McCain er sånn sett en bra kandidat på mange måter: Ikke så spenngæren som de andre republikanerne, og heller ikke så stemmesankende blant republikanerne.
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?
Ja, huttetu.
|
|
|
|
#8 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?
Ja, og så har de vanligvis (tydeligvis ikke denne gangen) hatt en tendens til å få frem kandiater som er mer ut på sidene - ikke de samlende sentrumskandidatene. Fordi det er "partifolkene" som stemmer i primærvalgene.
|
|
|
#9 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Følger du med på det amerikanske presidentvalget?Jeg følger ikke sånn iherdig med, men jeg synes det er interessant når jeg får med meg noe.
|
![]() |
|
|