Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ja, ja. I dag var ikke min dag for kaker og slikt ...

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-08, 20:27   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: ja, ja... i dag var ikke min dag for kaker og slikt...

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Tusen takk!! Er så glad jeg ikke er alene...

Nei det er du slett ikke. Glemmer ikke min berømte mislykkede Barbie kake som gjorde at vi fikk oss en god latter og ler enda og for ikke å glemme kaka som skulle ligne et slott hvorpå den ene gjesten lurte på hva dette var?

Det som ble vist her var jo slett ikke så verst

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 20:31   #2
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ja, ja ... i dag var ikke min dag for kaker og slikt ...

Mumrik, der var den jo!

Gammel 09-02-08, 09:57   #3
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

tusen takk for at du viser frem slik bakst som jeg kan skryte av

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 11:17   #4
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt sikker på at ungene syns de er KJEMPEFINE!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 11:25   #5
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hva var det med igår. De fleste som bakte fikk ikke til kakene sine igår. Merkelig!

Gammel 09-02-08, 11:30   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Spør mumrik om mummikake skal avkjøles på rist.

Gammel 09-02-08, 12:52   #7
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Det skal den såvisst.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 13:01   #8
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det skal den såvisst.

Ja, hvis man vil sende ut dødsdømte redningspatruljer av seigmenn ut etter de seigmennene som druknet, så.

Gammel 09-02-08, 11:37   #9
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Mine muffins så alltid slik ut, helt til jeg fant ut at jeg kunne bruke dobbel form.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 11:48   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns du er flink, jeg.

Gammel 09-02-08, 11:51   #11
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk herlig å se noen legge ut bilder av sånne kaker som jeg også får til.

Gammel 09-02-08, 13:05   #12
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Synes du har vært flink og ungene blir sikkert glade allikevel.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 11:27   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det skal den såvisst.

Ja, hvis man vil sende ut dødsdømte redningspatruljer av seigmenn ut etter de seigmennene som druknet, så.

Det begynner å høres ut for at denne historien må frem i lyset i sin helhet...

Gammel 11-02-08, 23:49   #14
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det begynner å høres ut for at denne historien må frem i lyset i sin helhet...

Ja, men det er klart. En god kakeoppskrift kan ikke deles for ofte. Beklager all kupping av tråder og så videre.

Jeg hadde store planer om å lage Mummikake til guttungens toårsdag. Vi hadde barneselskap nøyaktig to dager før jul. Det gikk ikke så bra. Jeg fikk en fiks idé om at jeg for en gangs skyld skulle følge instruksjonene på Møllerens kakemix (guttungen er allergiker), og avkjøle kaka på rist. Det anbefales ikke. Den falt i tusen biter. Det gikk heller ikke spesielt bra å dekke alle hullene med glasur. For seigmennene som liksom skulle inn og dekke over fadesen, gikk det skikkelig ille.

Denne tok seg non-stop over hodet, stakkars. Det er fremdeles håp, men da må hjelpe komme raskt.

Han er stoppet for å smake på en non-stop, det var ikke lurt. Fråtseri straffer seg. Han falt ned i et sjokoladehull.

Jeg tror håpet er ute for denne karen. Snakk om stupe i det med hodet først. :roll:

Dette er de to første redningspatruljene jeg sendte ut. De falt i en sprekk, og nå sitter de dønn fast.

Jeg vet ikke helt hva han her driver med, men jeg spurte ham om han kunne hente et tau, og så druknet han seg i sjokolade. :notamused:

Her kommer den siste redningsparuljen. Det blir spennende å se hva de kan få til.

Alt i alt, så er det rene tragedien.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 00:46   #15
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

mumrik, jeg sitter her på jobb og ler meg skakk....

Jeg tror vi døper denne tråden til:

Mislykkete kakebakerens trøst.....
Her bør alle kaker som ikke gikk helt etter planen vises frem

Gammel 12-02-08, 00:54   #16
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

mumrik, jeg sitter her på jobb og ler meg skakk....

Jeg tror vi døper denne tråden til:

Mislykkete kakebakeres trøst.....
Her bør alle kaker som ikke gikk helt etter planen vises frem

kommer boller/andre typer gjærbakst inn under kategorien også??

Gammel 12-02-08, 00:50   #17
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 12-02-08, 01:16   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bakte perfekte muffins i går uten oppskrift.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-08, 01:51   #19
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg bakte perfekte muffins i går uten oppskrift.

kom deg ut av vår "mislykket" tråd....

Gammel 12-02-08, 02:12   #20
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.