Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Toro?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-08, 22:31   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Toro?

Apropos Zon, synes de reklamene har tatt seg opp littegrann i det siste, jeg lo i alle fall da jeg så den med dama i racerbilen. Nå er det SB12 som har overtatt første-plassen over irriterende reklamer hos meg! Snakker om tidenes mest unaturlige monologer...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:34   #22
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Altså, Toro er min ven i kvardagen.
Så ikkje mobb kameraten min

Tar gjerne imot eit kokkekurs hjå Nemi

Gammel 09-02-08, 22:35   #23
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eit av problema er å finne buljong som ikkje er tilsatt noko.

Enkelte butikker har fond, den kan me bruke. Hadde helsekosten her hatt eit betre utvalg enn den eine grønnsaksbuljongen sin, så hadde eg nok klart meg heilt fint.

Gammel 09-02-08, 22:36   #24
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Altså, Toro er min ven i kvardagen.
Så ikkje mobb kameraten min

Tar gjerne imot eit kokkekurs hjå Nemi

Eg mobber han ikkje. Han berre irriterer meg litt

Berre til å komme her det. Me skal nok alltids klare å kokkelere noko

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52.