|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekser
Ikke forlengs heller.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekser(Foreldrene mine var da til for å skrive meldinger så jeg skulle slippe å møte på skidager og slikt.)
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserJeg fikk sikkert litt hjelp, men de gjorde aldri leksene for meg.
|
|
|
#5 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Dette er meg. Jeg må bare bytte ut matte med historie. Rart i ettertid at jeg faktisk sitter med historie grunnfag i fagkretsen min, så jeg tror ikke jeg har lidd så veldig under dette. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserJeg var nok patetisk overachiever med Toffen, og i tillegg temmelig paranoid og sikkert litt innbilsk. Jeg hadde ALDRI stolt på at de gjorde det bra nok.
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Melder meg inn i klubben.
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserSkjønner ikke hva du snakker om, Scarlett.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserMen du hadde noen spørsmål, Koma.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserFikk i oppgave å strikke en engel engang.. på vidregående. Mamma gjorde den etter at jeg ga opp etter ØRTEN forsøk. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserNei, mine foreldre fulgte ikke særlig opp på leksene vores. Til gjengæld har min storesøster ordnet mange realfagsinnleveringer for vores lillebror, mens jeg skrev hans stiler i både nederlandsk, engelsk og fransk.
|
|
|
#12 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserJeg kan nesten ikke huske å ha fått hjelp med leksene. Jeg gjorde dem som regel før foreldrene mine kom hjem. Dessuten var jeg skoleflink, og de veldig lite skoleflinke, så den store hjelpen tror jeg ikke det hadde blitt. Jeg har alltid likt å klare meg selv. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
både her og der
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserJeg gjorde alltid leksene selv og foreldrene mine holdt seg bare oppdatert på resultatene på prøver og innleveringer. Det gikk som regel ganske greit.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserVi hjelper alltid alle tre ungene med lekser hver dag.Det har vi alltid gjort. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserNei jeg gjorde leksene selv.Bodde på hybel fra jeg begynnte på videregående og det var før mobil og internett var "allemanseie".
|
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserJeg fikk litt hjelp til lekser da jeg gikk de to første årene på skolen, ellers hjalp vi venninnene hverandre, og lekser var en sosial greie etter skoletid.
|
|
|
#17 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Det er eit kjempepoeng. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ute på tur
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserNå har jeg ikke skolebarn, men jeg ser ikke for meg at hverken jeg eller mannen blir å gjøre leksene for ungene i fremtiden.
|
|
|
#19 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserJeg er hjemmeværende, og når det kommer til lekser er jeg ekstremt glad for det. For de trenger MYE hjelp og oppfølging, så jeg er glad jeg slipper å begynne med det kl 17 etter vi kommer slitne fra jobb og sfo.
|
|
|
|
#20 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Foreldre tar fri fra jobb for å gjøre barnas lekserMamma skrev en stil for meg, og den fikk jeg masse ros for. |
|
|
|
![]() |
|
|