|
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbikjøring i tunnelMannen sier det er lov i oppoverbakke forbi saktegående kjøretøyer. Han har nettopp utvidet sertifikatet.
|
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Forbikjøring i tunnelNei, det er IKKE generelt forbikjøringsforbud i tunneler! Da jeg tok teorien for andre gang (tok MC-lappen) presiserte kjørelæreren dette gang på gang, for det er visst en liten myte eller pemanent misforståelse i befolkningen.
|
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Forbikjøring i tunnelHvis det var forbudt så hadde jeg fremdeles den dag ligget i kø bak tysk bobil på et sted på Vestlandet på vei til fjellet.
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Forbikjøring i tunnelStiplet linje betyr ikke forbikjøring forbudt. Men det har sikkert noen andre sagt før meg. Heltrukken linje betyr at du ikke har lov å krysse den. Er den dobbel er det veldig forbudt.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbikjøring i tunnelDet er ikke forbudt med forbikjøring i tunnel. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Forbikjøring i tunnelDet var nylig en tulling som ble alvorlig skadet etter å ha kjørt forbi en trailer i en undersjøisk tunnel her i strøket. Så jeg tror jeg dropper slikt uansett om det er forbudt eller ikke.
|
|
|
#9 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Forbikjøring i tunnelDet er lov å kjøre forbi i tunneller, også nedover i undersjøiske tunneller. |
|
|
|
![]() |
|
|