|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stengte bloggerJeg har aldri sett på FP-blogger. Min bloggverden er utenfor FP og der er det mye kjekt å kose seg med. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Stengte bloggerJeg har spurt et par personer, forhåpentligvis pent, om å få tilgang til bloggen. Det verste som kan skje er jo at personen blir dritsur, graver opp hvem jeg er og kommer hjem til meg med en skarp kniv, mener jeg.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Stengte blogger
Ikke sant?
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
VeloppDragen
|
Da er det om å gjøre å ha skjærefjøla og gulrøttene klare. "Å, så fint at du hjelper til med middagen!"
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Stengte bloggerHvis knivdesperadoer er det verste, så kan det jo umulig være så farlig å spørre.
|
|
|
#10 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Stengte bloggerJeg bryr meg mindre om stengte blogger og har overhodet ikke interesse av å ønske å være et sted jeg ikke er ønsket. Får da være måte på desperasjon.
|
|
|
#12 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Stengte bloggerOm noen vil ha tilgang til min, så er det egentlig bare til å spørre om de kan få.
|
|
|
#13 |
|
Come what may...
|
Sv: Stengte bloggerJeg stengte min for mange måneder siden. Orket ikke å skrive noe der. Utenom idag da. Der ble det lagt inn noen sinte smilier.
|
![]() |
|
|