|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Taco i går. Tacorester i dag. Reinsdyrsteik i morgen.
#22 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Ble ikke noe stor middag her i dag. Jeg lagde ostescones og så mye har ikke mellomste spist på lenge. Ho har blitt litt vanskelig i matveien i det siste
#24 |
Håpefull eller håpløs....
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag skal vi ha hjemmelaget pizza
#25 |
Øyboer
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?pølse og potetestappe (hjemmelaget sefølgelig) |
![]() |
![]() |
#28 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I går var samboer på bowling- og pizzatur med jobben sin
#29 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Jeg har nettopp laget klar hønsefrikassé. Spises enkelt og tradisjonelt med ris til. Og et glass øl eller rødvin. |
![]() |
![]() |
#31 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi spist reinskavgryte til middag og sjokoladepudding med vaniljesaus til dessert.
#32 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt and med poteter, grønnsaker og saus. Karamellpudding med krem til dessert. Skikkelig tradisjonell, gammeldags middag. Det passet fint siden faren min og bestemoren min var på besøk.
#33 |
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag skal jeg ha hjemmelaget pizza.
#34 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi har spist medisterkaker med brun saus, poteter, makaroni og brokkoli. |
![]() |
![]() |
#35 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Vi har hatt venner på besøk og har hatt wraps med lammekjøtt, svinekjøtt eller kyllingkjøttdeig (brukte opp litt fra fryseren) |
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Biff med hjemmelaget bearnaise, stekt sopp og bacon surret i kremfløte, smørdampet brokkoli og stekte paprikastrimler. Mais og en potet til mann og barn, jeg spiste ikke det. Nyydelig. :sikle:
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Hjemmelagde kjøttkaker i dag. Alltid en slager. |
![]() |
![]() |
#38 |
Bølle
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?Spiste hos mamma i dag. Der fikk vi en kyllinggryte, nydelig god salat, ris og nybakte rundstykker til. Det smakte kjempegodt! Smaker ekstra godt, når en kommer til duk og dekket bord!
#39 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag har vi hatt kyllingvinger og potetgull til middag.
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er det til middag i dag?I dag ble det marinert indrefilet av svin, pommes noisette, brokolli, blomkål og gulrøtter. Det hele toppet med litt kesam |
![]() |
![]() |
|
|