|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
One of These Days
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Ja, jeg blir nok påvirket, men føler selv at jeg velger hva jeg vil la meg bli påvirket av. Blir nok mer påvirket til å kjøpe mer økologisk, spise sunnere, tenke over hva som finnes i barnegrøter og sånn enn jeg blir påvirket til å kjøpe barneutstyr. Må allikevel innrømme at jeg har kjøpt meg en mei-tai etter å ha hørt om det på NM og på treff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?Det blir jeg sikkert, og det plager meg ikke.
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg har blitt påvirket og inspirert. Og det er jeg fryktelig glad for, for jaggu har jeg oppdaget mye fine merker jeg ikke ante eksisterte!
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg har veldig lite peiling på barneklær og utstyr, så jeg plukker gjerne opp tips og råd som kommer herfra
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg lar meg påvirke i form av at jeg blir informert og inspirert. Odd Molly-klærne er nydelige, og jeg hadde sikkert likt dem uten at Maximillia, Nolo og Hønni også likte dem.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Blir dere påvirket?Selvfølgelig blir jeg påvirket. Men det er bare fint det, å få lov til å oppdage andre ting enn det de har i denne lille byen som jeg bor i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Ja, liker å bli påvirket - og påvirke... OddMolly hadde jeg i skapet FØR september, og både buggis og skiphop er geniale produkter jeg visste om FØR jeg havnet på forumkjøret.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg vil ikke si at jeg blir påvirket, men inspirert blir jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
...
![]() Sv: Blir dere påvirket?Mye av grunnen til at jeg fant NM og SM i sin tid var jo at jeg lette etter informasjon og erfaringer om visse produkter. Mange produkter hadde jeg nok ikke oppdaget så tidlig, eller i det hele tatt, hadde det ikke vært for NM. Så ja jeg blir påvirket av tråder på forum. Men mye fordi jeg ønsker å bli påvirket. Jeg ønsker å lære mer om alt mulig rart. Noen av erfaringene fører til kjøp mens andre fører til endring f.eks når det gjelder kosthold. Så lenge alt føles positivt for meg og mine så er jeg fornøyd. Jeg gjør ikke (eller kjøper) ting bare fordi alle andre gjør det, men fordi det er noe jeg ønsker eller trenger.
![]() |
#11 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Jeg blir påvirket og inspirert av det jeg leser på nettet og på fora. Jeg siler selvfølgelig informasjonen slik den passer meg, og jeg har aldri følt behov for å "herme" etter noen for å imponere
![]() |
#12 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Nei, jeg blir ikke påvirket...Crocsene mine bel kjøpt før jeg hørte om det på noe forum, og ellers så kjøper jeg det jeg har lyst på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Det virker som de som "hever seg over" påvirkningen tror at man nødvendigvis blir presset til å kjøpe noe de ikke trenger eller noe som er mye dyrere enn man har råd til. Det er slett ikke tilfelle for mitt vedkommende, ihvertfall.
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?
Kanskje vi oppfatter HI litt forskjellig? Du kan være inne på noe der.
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
:leser HI en gang til:
![]() |
#16 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oppfattet det også slik som Scarlett, ikke som Nenne (m.fler)
![]() |
#17 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir dere påvirket?HI informerer: Sist redigert av Ingrid-lille : 29-10-06 kl 21:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
Slik oppfatter jeg også hovedinnlegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
--
|
Det var slik jeg oppfattet hovedinnlegget også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Blir dere påvirket?Påverka og inspirert? Sjølvsagt. Med så mykje kunnskap og erfaring om det eine og det andre samla på ein plass, ville det vere utruleg dumt å stappe fingrane i øyrene og lalle høgt for meg sjølv for å unngå informasjon! Eg meinar, det var nettopp for å få svar på diverse spørsmål eg oppdaga nettforum av denne typen i første omgong. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|