|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Reptilparken i Oslo?
Av og til får man lov til det, hvis det er litt stille og vaktene ser at du er interessert |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Populærkulturjunkie
|
Da er det på tide og ta spranget! Det er lov og backe ut dersom du ikke tør vet du. Start med og klappe den litt mens vakten holder den du, så ser du hvor langt du tør og gå. De er utrolig dorske så den rører ikke så mye på seg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Kan man drikke seg til mot, mon tro? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reptilparken i Oslo?Ja, vi har vært der. Jeg ble faktisk litt skuffet over at det var så lite. Hadde trodd det var mye mer å se der. Men absolutt interessant å se de reptilene som var der da. Storebror fikk også lov til å holde en slange. Ja, alle som ville fikk så klart lov til det da, men det var bare storebror som ville. Lillesøster orket ikke engang å se på akkurat det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reptilparken i Oslo?Åh, er de i nye lokaler nå ja. Kanskje det har blitt større og bedre da. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Reptilparken i Oslo?Jeg var der før det flyttet og det var kjedelig og grusomt.
|
|
|
#9 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reptilparken i Oslo?Jeg synes det er skikkelig døden(ekle kryp), men jentene elsker det.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#12 |
|
Sv: Reptilparken i Oslo?Jaha!? Hvor kom det teite smiletrynet fra, da??
|
|
|
#13 |
|
Sv: Reptilparken i Oslo?Smiletrynet forfølger meg
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Da må du skrive liten p. Eller var det stor? En av dem, så forsvinner det dumme smiletrynet.
|
|
|
#15 |
|
|
Will do. Absolutt. Gåsehud bare ved tanken, men hey! Det står på "må gjøres før fylte 25"-lista, og det begynner å bli sabla kort tid igjen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Reptilparken i Oslo?Drar fram en gammel tråd, jeg.
|
|
|
#20 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Reptilparken i Oslo?Vi var der for to-tre uker siden, og det er verdt besøket. Jeg fikk holde en Pyton, og storesøster på fem fikk holde sammen med meg. Vi var der en lørdag formiddag i snøsludd og det var lite folk. Jeg synes krypdyrene er fine, men får angst og noia av edderkoppene. De har noen store svært hårete og giftige noen. |
|
|
|
![]() |
|
|