Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

En skinnjakkepoll

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du skinnjakke, og bruker du den?
Ja, og jeg bruker den 62 31,96%
Ja, men jeg bruker den ikke 35 18,04%
Nei 97 50,00%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-08, 20:20   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: En skinnjakkepoll

Ja, jeg har en god og varm en med pelssiden inn. Deilig vinterjakke. Hadde bare ikke de knappene ramlet av hele tiden (møkkasytråd).

Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 20:41   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tre, og bruker sjelden noe annet enn skinnjakke (bortsett fra nå om vinteren, når det er for kaldt :abstinens: ). En litt MC-aktig, en "ordentlig" MC-jakke, og en litt "penere" skinnjakke som jeg har kjøpt av Angelique.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:52   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en fantastisk, arvet skinnjakke fra 70-tallet som jeg brukte til den falt fra hverandre, og savner den dypt og inderlig. Dog er den byttet ut med en arvet, kort, svart skinnjakke som jeg også kommer til å bruke til den faller fra hverandre. Akkurat min stil. Spot on. Gud, jeg elsker den jakka.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 21:55   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har to, en jeg bruker, og en jeg aldri bruker.
Det er korte, innsvingede modeller begge to, vår/høst. Litt tynne.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:26   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg arvet en frakk i italiensk geiteskinn (!) av min mor, tror den var fra 70-tallet. Veldig kul, men den ser så slitt ut at jeg ikke går med den. Men jeg skulle gjerne hatt en skinnjakke, så en veldig fin i Barcelona i fjor vinter, angrer på at jeg ikke kjøpte den, faktisk. Synes du manglet et svaralternativ for oss som ikke har, men ønsker oss skinnjakke!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 11:01   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, har en skinnjakke som er kjempestilig men er ikke flink til å bruke den. Kjøpte den for et par år siden i butikken til søstern min.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 13:47   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tre. En "glatt" vinterjakke og to semskede vår-/høstjakker. Bruker alle.
De to semskede har jeg arvet, mens den tykke har jeg kjøpt selv.

Gammel 16-02-08, 13:48   #8
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke nå, men jeg har hatt, i yngre, slankere og mer frika dager. Lett semsket, innsvinget og veldig tøff. Bare vanskelig å få alle jakkemerkene til å sitte på den!

Gammel 13-02-08, 21:55   #9
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Forresten festlig å se at Hasselnøtt har en tråd om skinnjakke, når jeg i hele dag har tenkt å lage denne pollen.

Men hjalp det?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:00   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Tror forresten ikke så mange på vår alder kjøper skinnjakkene sine på skinnbutikker jeg da.

Det tror vel ikke jeg heller.

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Men hjalp det?

Jeg tok visst all oppmerksomheten med dustepollen min.

Kan noen hjelpe Hasselnøtt?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-08, 22:26   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tre , tre ganske forskjelige og bruker alle sammen.

En sort knalltøff fra Munthe plus Simonsen , kort og røff.
En kort litt innsvinget med trekvart ermer, lett og litt finere.
Og den siste bruker jeg mest, litt mc aktig, men superkul.Det er den gullskinnjakken Benedicte Adrian hadde på i Idol bla.Moro å se den der .
Jeg hadde jeg kjøpt min et par uker tidligere.

Gammel 13-02-08, 22:29   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte meg sort skinnjakke på Blend i fjor.

Gammel 15-02-08, 09:59   #13
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har flere; noen kjøpt, noen fått og noen arvet. Favoritten er en kort, sort jakke fra Mango som jeg kjøpte for 8 år siden.

Gammel 15-02-08, 10:58   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke skinnjakke.

Jeg hadde den kuleste, brune skinnjakken kjøpt på en bruktbutikk i Trondheim. Sånn skikkelig 60/70-tallsjakke, men den ble plutselig for liten, så jeg solgte den. Og nå hadde jeg ikke tenkt på den på lenge før denne pollen kom.

Sist redigert av Kirsebær : 15-02-08 kl 11:08.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 11:04   #15
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg HADDE en. En vidunderlig gammel Armanijakke. Mørk brungrønn, smal i snittet. Jeg elsket den jakken!

Og så ble den stjålet! Fra barnevogna!

Gammel 15-02-08, 11:19   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg HADDE en. En vidunderlig gammel Armanijakke. Mørk brungrønn, smal i snittet. Jeg elsket den jakken!

Og så ble den stjålet! Fra barnevogna!

FREKT, ubeskrivelig frekt Polyanna!

Jeg bestilte denne i går fra Laredoute
Så utrolig fin ut

Hørte fra mine sikre kilder hos Cara (innkjøp for sommeren nå og høst/vinter 2008/2009) at denne fargen på skinn kommer det mye av fremover

Gammel 15-02-08, 20:28   #17
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Og eg har ei som ser nesten slik ut, men det er Vero Moda. Bruke den masse, masse, masse. Det er vår.

Gammel 15-02-08, 11:23   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som vet om hvor de kan selge skinnjakker i 70-tall-look i store størrelser? ( og da regner jeg ikke 46 for en stor str altså. Og jeg skjønner at det må være en fake 70-tallsjakke. De lagde ikke så store klær på 70-tallet tror jeg.)

Gammel 15-02-08, 11:23   #19
LinKa
Passiv

Standard

Nei, jeg har ikke, men kunne tenkt meg!

Svar med sitat
Gammel 15-02-08, 13:14   #20
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en egentlig ganske kul skinnjakke, men jeg bruker den ikke noe særlig. Den er mer enn 10 år gammel, og snittet på jakken passer ikke Ru anno 2008.

Jeg har flere saueskinnsjakker og en saueskinnskåpe. Sistnevnte brukes ofte om vinteren når det er ordentlig snøete.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.