Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-08, 22:52   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange har samme etternavn som deg?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Samme her.
Kanskje vi heter det samme.

Mamma?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 22:57   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3353. Pikenavn, damenavn, konenavn, kjerringnavn, samme hva man kaller det.

Gammel 16-02-08, 21:33   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

330.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:33   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

642 har samme etternavn som oss fem.
918 har samme etternavn som pikenavnet mitt.
42 har samme etternavn som mellomnavnet mitt.
145 har samme fornavnene som meg, altså samme kombinasjon.

Ingen heter det samme meg som.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:41   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

246 har etternavnet til ungene og meg.

Vi bytta navn i 2003, fra et sen-navn som 52621 har. En av hovedårsakene til at jeg endelig fikk gjort det var at jeg begynte å få post som ikke tilhørte meg fordi jeg hadde omadressering fra en tidligere adresse som var blitt overtatt av ei med samme navn som meg. Da var det nok.

Ungene har forøvrig faren sitt etternavn som mellomnavn, og det er det 54 som har. Mine to inngår vel ikke i det tallet da, siden det er mellomnavnet deres.

Gammel 16-02-08, 21:45   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi er 20 stykker.

Fem av dem er Mannen, Poden, moren min, faren min og meg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:54   #7
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Det er 6 som har samme etternavn som meg i Norge. Noen flere i Sverige (11 stk). Her i Norge er det kun min familie som heter .....

Det er 6 som har samme etternavn som barna og mannen. 4 av de bor jeg sammen med.

Sist redigert av Propella : 17-02-08 kl 13:11.
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 00:30   #8
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte75, her.

Vi er 20 stykker.

Fem av dem er Mannen, Poden, moren min, faren min og meg.

Hadde jeg tatt Mannens navn da jeg giftet meg, så hadde jeg delt etternavn med over 6800 personer. Veldig glad for at Mannen tok mitt i stedet.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:48   #9
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er 622 med mitt etternavn. Jeg har aldri klart å bli gift, men i så fall hadde jeg aldri skiftet navn. Det er nemlig 8597 med sambos etternavn. Han har derimot snakket om å ta mitt etternavn om vi skulle giftet oss. Ikke det at mitt er så spennende (i en annen form finnes det en hel drøss av folk med det som etternavn), men det er hakket "bedre". Barna har mitt etternavn.

Gammel 17-02-08, 01:04   #10
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Det er 622 med mitt etternavn. Jeg har aldri klart å bli gift, men i så fall hadde jeg aldri skiftet navn. Det er nemlig 8597 med sambos etternavn. Han har derimot snakket om å ta mitt etternavn om vi skulle giftet oss. Ikke det at mitt er så spennende (i en annen form finnes det en hel drøss av folk med det som etternavn), men det er hakket "bedre". Barna har mitt etternavn.

611 har mitt etternavn.Mannen min heter Hansen så jeg byttet ikke navn da jeg giftet meg. Etterkommerne våre har bare mitt etternavn.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 21:52   #11
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har kombinasjonen som mellomnavn-etternavn.

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-08, 23:12   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Det er 17009 kvinner som har xxxxxxx som første fornavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxxxxx xxxxxxxxx som fornavn.

Det er 7406 som har xxx som etternavn. Det er 30 kvinner som har xxxxxxx som første fornavn, og xxx som etternavn.
Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har xxxxxxx xxxxxxxxx som fornavn, og xxx som etternavn

Altså, det er svært få som heter det samme som meg

Mannens etternavn
Det er 56782 som har xxxxxx som etternavn.

Derfor har minsten mitt etternavn og sin fars etternavn som mellomnavn.

Gammel 16-02-08, 23:13   #13
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Det er 22 stykker som har samme etternavn som meg. Det er mannen min sitt etternavn jeg har tatt når vi giftet oss, og det er kun de vi kjenner i familien hans som har dette.

Du også? Kanskje vi har giftet oss inn i samme familie.

Gammel 17-02-08, 11:27   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellom 10.000 og 11.000 har mitt etternavn.
Mellom 600 og 700 har pikenavnet mitt som etternavn.

Jeg droppet pikenavnet og har bare ett etternavn nå.

Gammel 17-02-08, 12:27   #15
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg er ikke gift så jeg har fremdeles pikenavnet mitt,

Det er 18 innkludert meg som heter det

Gammel 17-02-08, 12:39   #16
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det er 3, 2, 1 eller 0 som har *** som etternavn

Det er kun meg og mine 2 yngste barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 13:03   #17
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

342 har samme etternavn som meg. Pikenavnet mitt er det 901 som har.

Gammel 17-02-08, 13:33   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

85 stk som har samme etternavn som oss.
26 stk som har samme etternavn som mitt pikenavn som eg no har som mellomnavn.

Kun eg som har mitt fornavn og etternavn.

Gammel 17-02-08, 13:49   #19
Libra

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

10 personer har samme etternavn som meg. Trenger egentlig ikke slå det opp for jeg har oversikt over de alle sammen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-08, 15:08   #20
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

482 har samme etternavn som meg.
605 har samme etternavn som mitt pikenavn.

20 279 har samme fornavn som meg..

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
navn

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:02.