Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jakten på den 6. sans

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 00:08   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på den 6. sans

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det var to menn og én dame som sa det. Merkelig at de ikke klarer å sense en person i en bil rett ved siden av, men en flykjræsj for 30 år siden var et stykke kake.

Høh? Var det to? :teflonhjerne:

Jeg syns også det var rart at de ikke kunne kjenne at det lå et menneske rett bak en bildør.

Gammel 18-02-08, 00:10   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, en av mennene begynte å gråte og hulket frem "flykræsj", hvorpå programlederen sa "hvor kom den fra?". :klisterhjerne:

Gammel 18-02-08, 00:31   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Satt med data'n, men var det flere som snakket om hester?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 00:34   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes det var kjedelig jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 00:48   #5
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, en av mennene begynte å gråte og hulket frem "flykræsj", hvorpå programlederen sa "hvor kom den fra?". :klisterhjerne:

Ja, men hvem var den andre?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Satt med data'n, men var det flere som snakket om hester?

Fire, som jeg talte. Stod sikkert en hest der og gresset når flyet kom.

Gammel 18-02-08, 00:50   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ei dame såg at det var flystyrt også. Kunne fortelle at det var et Braatens fly.

Han som sanset mange mennesker, at det luktet brann osv, var han som var sjaman, fra Finnmark tror jeg.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 00:53   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Ei dame såg at det var flystyrt også. Kunne fortelle at det var et Braatens fly.

Han som sanset mange mennesker, at det luktet brann osv, var han som var sjaman, fra Finnmark tror jeg.

Jeg mener bestemt at det kun var én mann og én dame som konkret sa at det var flystyrt. De to navnene ble dessuten gjentatt av fortellerstemmen når han skulle oppsummere.

Gammel 18-02-08, 01:03   #8
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg mener bestemt at det kun var én mann og én dame som konkret sa at det var flystyrt. De to navnene ble dessuten gjentatt av fortellerstemmen når han skulle oppsummere.

*Ja det var to. Barnehagedama og naturterapautmannen.

Gammel 18-02-08, 01:03   #9
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Ja, det var en dame og en mann som sa konkret at det var flystyrt. I tillegg var det en mann som sanset mange mennesker, at det luktet brann osv

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 10:28   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ja, én mann og én dame.

Ser at jeg skrev to, men jeg mente to til sammen og så ble det masse rot, og så ammer jeg og er litt sløv og trøtt og forkjøla og ...

Gammel 18-02-08, 01:03   #11
Joika
Pauset

Standard

Blir jo helt teit dette. Noen traff nesten på den ene oppgaven, ikke i det heletatt på neste, så for å være midt på treet på den siste.
Ingen utmerket seg voldsomt hele veien egentlig.

Hva sier det meg?
Jeg tror kanskje noen klarer oppfatte mer enn andre, men jeg tror at det er tilfeldig hvem som får med seg hva..det vel ingen tvil om etter dette programmet her.

Gammel 18-02-08, 15:49   #12
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Det ligger mye mer energi der 40 mennesker har omkommet, enn i en ny bil der et menneske uten sterke følelser har gjemt seg.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Blir jo helt teit dette. Noen traff nesten på den ene oppgaven, ikke i det heletatt på neste, så for å være midt på treet på den siste.
Ingen utmerket seg voldsomt hele veien egentlig.

Hva sier det meg?
Jeg tror kanskje noen klarer oppfatte mer enn andre, men jeg tror at det er tilfeldig hvem som får med seg hva..det vel ingen tvil om etter dette programmet her.

Jeg tror at oppgavene var veldig ulike, nettopp fordi folk har forskjellige styrker innenfor klarsynet. ( Som også inkluderer lukt, smak, følelse osv. )
Blir morsomt å følge med videre og se hvem som klarer seg best innen alle grener.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 11:18   #13
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tror det er mye lettere å kjenne ett avtrykk som har vært så sterkt som flyulykken, enn å finne ei dame i en bil. Tror kanskje også de som hjalp de hadde vært litt "ivrigere" om det hadde vært en reell leteaksjon, enn en tøyse-aksjon. Men, det er bare det jeg tenkte oppi hodet mitt.

Gammel 02-03-08, 23:23   #14
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns serien er utrolig fasinerende fremdeles.

Og jeg er faktisk ganske synsk selv, da jeg klarte begge seeroppgavene i dag.

Gammel 02-03-08, 23:30   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg syns serien er utrolig fasinerende fremdeles.

Og jeg er faktisk ganske synsk selv, da jeg klarte begge seeroppgavene i dag.

Jeg tok alle på TvNorge sin side og klarte dem alle. Er jeg synsk da.

Eller er jeg bare fantastisk til å gjette.

Gammel 02-03-08, 23:30   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Ble fasinert. Skal følge med videre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.