Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

REM i september

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 17:28   #21
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: REM i september

Har lenge vurdert det, men jeg tror jeg takker nei og drar heller på KISS konserten på Vallhall 31.mai.
Det blir liksom litt mer fres over....

Gammel 20-02-08, 19:39   #22
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Er ikke OM ut nå da?

Gammel 20-02-08, 19:44   #23
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Åh, kanskje det!

Gammel 20-02-08, 19:59   #24
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror jeg står over denne gangen også, og fortsette heller å leve på minnene fra Green World Tour mens jeg venter på å få sett Peter Buck spille gitar for Robyn Hitchcock igjen.

Ben "Sex, Food, Death… and Insects" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 20:39   #25
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt billetter til meg og mannen. Det er jo en stund fram i tid, og vi trenger både barnevakt til tre hyener her hjemme, avspasering/fri fra jobb, flybilletter, samt overnatting i Tigerstaden. Jeg velger å være optimist, og tro at det løser seg.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 20:43   #26
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Er ikke OM ut nå da?

Aner ikke. Det aller meste av OM har alltid vært ut her hos meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:47   #27
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke skyt meg, men jeg så REM på Ullevål for et par år siden og jeg synes konserten var skikkelig kjedelig. Bandet virket uengasjerte og lyden var ikke det store..... Digger forøvrig bandet, men for meg er de best på cd

Gammel 20-02-08, 23:16   #28
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Ikke skyt meg, men jeg så REM på Ullevål for et par år siden og jeg synes konserten var skikkelig kjedelig. Bandet virket uengasjerte og lyden var ikke det store..... Digger forøvrig bandet, men for meg er de best på cd

:skyter fra hofta:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 23:20   #29
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skyter ingen. Jeg var på Stones-konsert uten å være Stones-fan. Jeg ble ikke frelst, for å si det sånn.

Gammel 20-02-08, 23:24   #30
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg skyter ingen. Jeg var på Stones-konsert uten å være Stones-fan. Jeg ble ikke frelst, for å si det sånn.

Amen for den. Nett som jeg skulle sagt det selv.

Gammel 20-02-08, 23:41   #31
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg har REM hver natt, ikke bare i september.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 23:43   #32
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg har REM hver natt, ikke bare i september.

Heldige du. Jeg er en enkel landsens kvinne og nøyer meg med en kveld i september.

Gammel 20-02-08, 23:48   #33
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg var ikke på konserten, og tror aldri jeg kunne fått meg til å si at en REM-konsert var kjedelig. Når det sagt finnes det ikke en eneste stadionkonsert som yter noe band rettferdighet. Konsert i dagslys, og høytalere som står så langt fra hverandre at man oppdager at lydens hastighet er ikke sååå høy. Jeg synes det er ille nok i Spektrum og ville aldri vurdert å betale masse penger for å overvære en konsert på Ullevål. Selv ikke med mine favoritter, REM.

Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 09:33   #34
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg var ikke på konserten, og tror aldri jeg kunne fått meg til å si at en REM-konsert var kjedelig. Når det sagt finnes det ikke en eneste stadionkonsert som yter noe band rettferdighet. Konsert i dagslys, og høytalere som står så langt fra hverandre at man oppdager at lydens hastighet er ikke sååå høy. Jeg synes det er ille nok i Spektrum og ville aldri vurdert å betale masse penger for å overvære en konsert på Ullevål. Selv ikke med mine favoritter, REM.

Du har så rett, så rett. Jeg har ikke noe i mot å se konserter ute i dagslys, men stadionkonserter fungerer ikke for meg heller.

Gammel 21-02-08, 15:35   #35
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var på Valle Hovin og så U2, jeg var ingen kjempefan, men det var stort!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 23:54   #36
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Trøndere på tur til Ullevål også ja!!

Så annonsen i VG da jeg var nordpå, og sendte umiddelbart mail til min kjære ute i Nordsjøen, og mandag morgen kom mail i retur: Biletter var bestillt!!

Gleder meg som en unge. Etter jeg var i London på Madonnakonsert, så har jeg sagt at det er to store jeg gjerne vil se live, og det er R.E.M og U2. Nå er en i boks i hvert fall.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.