Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Venneløs

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 17:09   #1
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Venneløs

Slik jeg har forstått det er kontaktlisten en liste over hvem som skal få tilgang til bloggen din, dersom du har en og ikke vil at den skal være åpen for alle. Flere har opprettet lister og stengt bloggen pga at den er synlig overalt - også i Googlesøk - hvis den ikke lukkes.

Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 17:29   #2
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er også venneløs.

Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 17:40   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal inn og gjøre meg venneløs nå.

Gammel 20-02-08, 20:24   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg dytter litt jeg så ikke flere blir såret.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 20:27   #5
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg takket ja til et par forespørsler, men nå finner jeg ikke tilbake til dem... Og ikke vet jeg om det var venneforespørsel eller kontaktforspørsel om det er noen forskjell på det?

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 23:05   #6
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er så sliten og travel om dagen at jeg har ikke satt meg helt inn i dette enda.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.