|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Jeg har lurt på hvor mye jeg leser og skal fra nå av føre liste. Hvor mye jeg leser er veldig avhengig av hvor travelt jeg har det og hvordan det er på jobb. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Jeg gjetter på et snitt av 1-2 bøker i måneden. Har jeg det veldig travelt blir det lite lesing, i ferier sluker jeg bøker i rekordfart |
|
|
|
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Jeg leser en god del, men mye av dette er barne- og ungdomsbøker. I fjor leste jeg 88 bøker, og hittil i år har jeg lest ferdig 9. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Minst 4 på en mnd. Stort sett mer, alt fra 6-12.
|
|
|
#5 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?
Vise meg sånt når jeg har det så travelt på jobb?!
|
|
|
#6 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Tja, 3-4, kanskje? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Kommer an på.... Har en tendens ( tvangstanke |
|
|
|
|
|
#8 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?Jeg leser nok 1-2 bøker i måneden. Akkurat nå har jeg ikke ambisjoner om flere heller.
|
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?
Dette høres veldig kjent ut. Jeg har alltid lest voldsomt mye skjønnlitteratur (og ikke fra pensum) i eksamensperioder, og særlig under oppgaveinnspurter. Jeg poster mer fjas på forum i de samme periodene også, forresten. Alt adrenalinet gjør meg til et litterært monster, tydeligvis.
|
|
|
#10 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bøker leser dere i måneden?2-3 bøker i snitt. |
|
|
|