|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Norske talenter (TV2)
Det var bare ett eksempel. Man trenger ikke snakke "barnespråk", men man kan ordlegge seg på en måte som barna forstår.
![]() |
#22 |
Ekvilist
|
Jeg tenker at det er TV-kanalen som er hovedansvarlig i forhold til etisk grensesetting. Vi vet jo at en del foreldre ikke er i stand til å sette grenser, verken for seg selv eller for barna. Jeg minnes med gru de stakkars barna (eller problembarna som de ble kalt
![]() |
#23 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Norske talenter (TV2)Nå tror jeg ikke de to barna som deltok led noen nød rent sjelelig. De gjorde noe de syntes var kjempegøy og fikk masse skryt av hvor flinke de hadde vært. He he, selv om Jan Fredrik snakker så vanskelig at jeg tror igrunn det bare er ham som helt skjønner hva han mener.
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Norske talenter (TV2)Jeg synes ikke barn har noe der og gjøre. Det samme gjelder psykisk utviklingshemmede. Når de først er med må de jo bli bedømt, det er ikke riktig å sende noen videre pga samvittighet heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
*_*
|
Dette tenkte jeg på også. Og jeg kom fram til at deres deltagelse kan forsvares. Jeg tror ingen (bortsett fra dem selv) trodde de skulle vinne. Men deltagelsen deres er med på å vise mangfold. Og, enda viktigere, det viser at også psykisk utviklingshemmede regnes med når man sier at alle kan delta. De har et talent, de ville vise det fram og det fikk de lov til. Det hadde vært mye verre å høre at de måtte snu i døra fordi det ikke er vits i at "sånne som dem" deltar i utgangspunktet.
![]() |
![]() |
|
|