|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Norske talenter (TV2)Jeg ser ikke noe problem i å si eksepsjonelt til barn? Hvis de ikke skjønner er det jo bare å forklare i etterkant. Jeg skjønner ikke hvorfor man absolutt skal snakke "barnespråk".
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Norske talenter (TV2)
Det var bare ett eksempel. Man trenger ikke snakke "barnespråk", men man kan ordlegge seg på en måte som barna forstår.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Norske talenter (TV2)Nå tror jeg ikke de to barna som deltok led noen nød rent sjelelig. De gjorde noe de syntes var kjempegøy og fikk masse skryt av hvor flinke de hadde vært. He he, selv om Jan Fredrik snakker så vanskelig at jeg tror igrunn det bare er ham som helt skjønner hva han mener.
|
|
|
#4 |
|
godt brukt
|
Sv: Norske talenter (tv2)
Se der ja! Makan! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Norske talenter (tv2)Jeg ble småkvalm. Så ufattelig mye dårlig og fikk vondt i magen av bandet med utviklingshemmede som fikk uhemmet skryt. Klart de var flinke, men i en slik setting ble det jo helt snodig. 4 åringer har overhodet ikke noe i en slik konkurranse å gjøre. Jan Fredrik Karlsen har jeg enda mindre til overs for enn jeg hadde fra før.
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Norske talenter (tv2)Jeg skjønner ikke hva Jan Fredrik gjør i programmet i det heletatt jeg! - Han "kan" popstjerner, men de som deltar der er vel ikke i hovedsak popstjerner da.
|
![]() |
|
|