Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg forventer jubel og skryt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-06, 21:35   #21
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.942
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Du har vært kjempeflink.

Jeg har heldigvis kommet ganske langt jeg også, men har nok en del igjen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:37   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Å så flink du er!

Tenk så deilig det blir når du og dine kan flytte hjem igjen, til "nytt" hus -
og du bare kan pusle og pynte til jul - i ro og mak, og vite at du helt slipper stresset med julebutikker!

(Og jeg er ikke så reint misunnelig på deg...)

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:37   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Var det så herlig at du vil prøve å gjenta det til neste år? Eller ble det bare slik pga oppussingen? :nysgjerrig:

Jeg tenkte på det allerede i sommer før jeg visste hvor lang og tidkrevende oppussingen ville bli, da jeg kom over et glitrende salg i sommer, og mer da det var bakgårdssalg på et forlag i byen. Jeg hamstret gavebøker, kokebøker og barnebøker + lydbøker. Hver eneste vrangbestilling i bokklubben er blitt spart i gavelageret og hver gang jeg er kommet over noe fint har jeg kjøpt det. I tillegg kjøpte jeg noen fine ting i Tallin (lekre pysjamaser, bla). Det frister til gjentagelse.

Det blir bra å ha kæsj fremover, ettersom jeg skal til København i slutten av november og til Bergen to ganger i desember. Og kan kose meg i Tilsammans med kollektivkompisene, ungen min og min sjels elskede.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:50   #24
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Høres bra ut!

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:51   #25
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Er det mulig? Wow, jeg er superimponert!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:52   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.905
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Tviler på at noen får noen julepresanger av meg i år. :stressautavmittgodeskinn:

Men altså: Jubel og fryd! Du har vært kjempeflink!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 21:52   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Å du store min, er det bare 8 uker til jul?!
Hvor kom den fra?

Mim - jeg er storligen imponert, du har vært kjempeflink. Jeg har ikke begynt å tenke i de baner engang, jeg har knapt kommet meg over sommeren...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:09   #28
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

finnes det virkelig folk som klarer slikt?

*Mica stresser alltid ellevillt rundt de siste dagene før jul*

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:15   #29
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Du har vært kjempeflink!


Jeg er ca halvveis, mangler 8 stk som jeg overhodet ikke har peiling på hva jeg skal finne på til.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:18   #30
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Det var imponerende saker.
Er det bare åtte uker igjen til jul, sier dere? Da er det jo bare syv uker igjen til jeg må begynne å tenke på julegaver, da.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:23   #31
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.019
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Jeg er kjempeimponert. Har ikke en gang fått tid til å tenke på hva vi ønsker oss en gang, og blir stresset av å få spørsmål om det. Ungene har jo det de trenger, og det har jo vi også. Og trenger vi noe, så kjøper vi det som regel der og da.

Jeg hadde tenkt å være litt flink og kjøpe litt gaver i New York, og det gjorde jeg forsåvidt. Bare at jeg ikke klarte å la være å gi dem da jeg kom hjem i dag. Så det er ingen julegaver i kofferten nei. Men jeg fikk med meg noen esker med kunstkort da som kan brukes når vi i all hast skal i bursdag og har glemt å kjøpe kort :littstolt:

Men det er da ennå leeenge igjen til jul vel?

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:33   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Så flink du har vært!
Har bare kjøpt en julegave, men det pleier å gå bra å få kjøpt dem i november og desember.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:35   #33
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.112
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Så flink du har vært! Gleder meg til jeg også har alle gavene i boks!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:35   #34
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er det bare åtte uker igjen til jul, sier dere? Da er det jo bare syv uker igjen til jeg må begynne å tenke på julegaver, da.



Så flink du har vært Mim!


Jeg skulle liksom være flink, men kommer ikke på noe å kjøpe. Har kjøpt to stykker, og det er alt.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:55   #35
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

*jubler og skryter av Mim*

Er heldigvis i nesten samme situasjon, og har ikke mange julegavene igjen.
Men pleier stort sett alltid å spre julagavene litt, for jeg finner alltid noe på salg som passer til den og den. Men har hatt mine år hvor jeg har gjort det i siste liten og stressete har det vært og dårlig råd har det ført til at vi har hatt i desember også
(har stor familie på begge sider)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 23:01   #36
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Jøss, jeg er imponert. Jeg hadde selv planer om å være godt i gang nå, men jeg har ikke kommet lenger enn å skrive liste over alle jeg skal kjøpe til. Jeg har ikke helt fått julespiriten over meg og kommer ikke på noe å kjøpe. Men jeg har ennå gooood tid.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 23:27   #37
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

:jubel&skryt: :full av beundring:

Jeg har akkurat laget og bestilt fotokalendere til familien. Da er 7 gaver unnagjort, og da er det bare alle barna rundt om kring som mangler...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 23:29   #38
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Du gir sånne som meg fryktelig dårlig samvittighet.

Hilsen hun som tror det er sååååå lenge igjen til jul. :svett:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 01:02   #39
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Flink er du.

Har så vidt begynt på julegavene, men tenker på bytting. Kjøpes det for tidlig så blir det vel problemer med bytting? Jeg pleier å planlegge hva jeg skal kjøpe fortløpende men handler det meste i desember. Da er jeg sikker på at bytting ikke blir noe problemer.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 02:13   #40
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Flinke damen *juble litt stille for ikke å vekke noen*

Jeg hadde klar over halvparten av lista i sommer, men har stagnert en stund nå. Takk for påminnelsen

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no