|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klør og klør, blir galHar du vært allergisk tidligere? Jeg synes det er rart at en sjokoladebit skal kunne gjøre dette.
![]() |
#23 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galForresten denne er kjøpt i sverige, så kanskje den heter noe annet her i norge?
![]() |
#24 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir gal
Aldri sjokolade. Men abergin og tomat. Men det var da jeg var barn. Aldri som voksen. Synes også en liten bit av sjokolade kan gi sånn utslag.
![]() |
#25 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Corsodyl, ja.
![]() |
#26 |
Passiv
|
Jeg mener å ha hørt at det kan være kryssallergi mellom tomat og nøtter, men er ikke sikker altså? |
![]() |
![]() |
#27 |
Come what may...
|
Takk Kisha for råd, men jeg må nesten ligge halvdø før jeg kontakter lege når det kommer til meg selv!
![]() |
#30 |
Opp og ned
|
Hjelper der da? Er du blitt bedre, eller verre?
![]() |
#32 |
Opp og ned
|
![]() |
#33 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galDere er virkelig søte. Merker ingen forandring. klør og klør nedover i halsen. Akurrat som det flytter seg lenger ned systematisk. Merkelig egentlig.
![]() |
#34 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galNå har jeg drukket enda mer melk. Hadde lenge i munnen før jeg svelget. Tunga har blitt bedre alerede.
![]() |
#36 |
Nykommer
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
![]() |
![]() Sv: Klør og klør, blir galSkummelt da! Du bør sjekke det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Come what may...
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galTakk vennen Misteri, tror nok det blir bra snart. Kan bare ikke tro en bite liten bit av sjokolade kan få meg ned til legen ikveld!
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galTror kanskje jeg hadde kostet på meg en telefon til legevakten uansett jeg da |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galTror nok ikke h*n hadde sett rart på deg, hadde nok tenkt at det var noe i den sjokoladen som fikk deg til å reagere. Du er sikker på at du ikke er allergisk mot nøtter da?
![]() |
#40 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Klør og klør, blir galSå godt at det ser ut til å kome seg. Allergi kan vere kjempeskummelt og nøtteallergi utruleg hissig, så ein liten sjokoladebit treng ikkje vere så uskuldig som den ser ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|