Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Softshelljakke til 4-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-08, 23:05   #21
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Softshell jakke til 4-åring

Opprinnelig lagt inn av løve70

Softshell er en stoffkvalitet, som er vindtett og vannavstøtende.

Aha. Da er det sikkert sånn jakke storemor har fra Reima. Lillemor burde hatt en hun også, så kanskje jeg burde jakte på en av de billige?

Gammel 27-02-08, 23:57   #22
TBM
Passiv

Standard

Reflex har noen fine - og de er ganske så billige også.

Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 10:17   #23
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Aha. Da er det sikkert sånn jakke storemor har fra Reima. Lillemor burde hatt en hun også, så kanskje jeg burde jakte på en av de billige?

Vet ikke om Reima har hatt softshell til barn før, men de har visst fått i år. Softshell er noe alà fleece, bare at den er helt glatt på utsiden og altså vannavstøtende og vindtett. Jeg har selv fra Missing Link og Bergans, den fra Bergans er mange hakk bedre . Lillesøster har nettopp fått rosa/brun fra Bergans og nå jakter jeg på en til storesøster (litt kresen på farger hun da ).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 10:55   #24
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Da endte jeg opp med en Missing Link jakke. Lik denne, bare i barnemodell:

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 10:58   #25
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Da endte jeg opp med en Missing Link jakke. Lik denne, bare i barnemodell:

Finnes denne i guttefarger, lyseblå og brun feks?

Gammel 03-03-08, 12:12   #26
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Den finnes ihvertfall i disse fargene, samt en som virker mer blågrå i herremodell:

Hvorvidt disse finnes i barnemodeller er jeg ikke sikker på.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:08   #27
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg har softshell til mine femåringer (Skogstad), og de er rett og slett helt supre. Hadde en selv, og kjøpte til ungene sporenstreks etter å ha erfart kvaliteten på en båttur. I båt er de rett og slett uunnværlige - isolerer bra og er vindtette.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.