Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva trives mannen din best med?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva vil mannen din foretrekke?
Fulltidsjobb og barnehage 33 32,04%
Deltidsjobb og barnehage 16 15,53%
Hjemme med barna 2 1,94%
Hjemme med barna i barnehage 3 2,91%
Fulltidsjobb med hjemmeværende kone og barna hjemme 13 12,62%
Både mann og kone deltidsjobb og barna hjemme på heltid 2 1,94%
Både mann og kone deltidsjobb og barna dels i barnehagen, dels hjemme 34 33,01%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-08, 18:53   #21
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva trives mannen din best med?

Fulltidsjobb med kone heimeverande/deltidsjobbande og barn deltid i bhg.

Gammel 28-02-08, 18:59   #22
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Det siste alternativet er hans drøm.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 19:06   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han ville helst hatt en deltidsjobb, men får nesten oppfylt det ved å jobbe turnus. Han elsker å ha noen "fridager" innimellom og så har han en vidunderlig langhelg fra torsdag 1200 til tirsdag 0800 en gang i mnd.

Gammel 28-02-08, 20:18   #24
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg savner et alternativ: Minst 100% jobbing til alle døgnets tider. Barn i barnehage.

Jeg får forresten ikke spurt ham, siden han er på jobb. Men jeg vet hva han ville ha svart, så godt kjenner jeg ham.

Sist redigert av IOA : 28-02-08 kl 20:35.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:24   #25
Vind
Erfaren

Vind sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Begge i deltidsjobb, 70-80%, barna i bhg/sfo når begge var på jobb og barna hjemme når vi hadde fri(f.eks. en fridag hver, eller korte dager).

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:24   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Min er i England, så jeg får ikke spurt han.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:27   #27
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Både mann og kone deltidsjobb og barna dels i barnehagen, dels hjemme

Han kunne tenke seg å jobbe 70-80%, samme som meg.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:28   #28
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Min er i England, så jeg får ikke spurt han.

Har han ikke med seg telefonen sin?

Ben "bad news for vodafone" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:29   #29
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Har han ikke med seg telefonen sin?

Ben "bad news for vodafone" Murphy

Joda, men den ligger på hotellrommet nå. Er man på guttefotballtur så er man på guttefotballtur.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:32   #30
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Det mangler et alternativ sier min.

Fulltidsjobb, med barna i barnehage og hjemmeværende kone.

Han ville jeg skulle krysse av for fulltidsjobb og barnehage, så da gjorde jeg det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:41   #31
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen sier: Fleksibel fulltidsjobb og barnehage på ham, deltidsjobb på meg, ettersom jeg jobber for ham i tillegg til "fast" jobb. Jeg skulle gjerne sett at han var mer hjemme i perioder, men han har jobb med en del ukurante arbeidstider, så da blir det som det blir.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:44   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen sa: "hvor er alternativet mann og kone i fulltidsjobb? Det må bli alternativ 1, da." Nå tror jeg aldri han har ønsket seg en hjemmeværende kone, men etter min permisjon tror jeg alle eventuelle tilbøyeligheter i den retning må ha blitt utradert for godt.

Sist redigert av Bluen : 28-02-08 kl 20:51.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:47   #33
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Deltidsjobb og barna i barnehage sier han.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 20:52   #34
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå for tiden tror jeg nok det er fulltidsjobb og barnehage - han mistrives med å være hjemme i pappapermisjon. Ikke fordi han ikke liker å være sammen med gutten, men fordi det passer så utrolig dårlig for ham jobbmessig, og fordi han ikke kommer seg noen vei på dagtid pga logistiske problemer samt telehiv og is. Så han er skikkelig grinete og gleder seg til han skal tilbake i jobb. Men i tidligere tider har han drømt om å jobbe redusert - 80 eller 60%.

Gammel 28-02-08, 20:58   #35
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han svarte:
Både mann og kone deltidsjobb og barna dels i barnehagen, dels hjemme.

Det er forresten ingenting som hindrer ham (annet enn karrieren) så jeg vet nå ikke helt om jeg tror på det.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:07   #36
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Både mann og kone deltidsjobb og barna dels i barnehagen, dels hjemme.

Pr i dag har mannen fulltidsjobb,mens konen jobber deltid, minstemann har halv plass og eldstemann full plass(men bruker sjelden alle dagene.)

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:14   #37
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han hadde foretrukket at vi begge jobbet ca. 80%, men jeg vet ikke om jeg er helt med på det...

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 21:17   #38
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Både mann og kone deltidsjobb og barna dels i barnehagen, dels hjemme

Hvis økonomien ikke spilte noen rolle, sa han.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 22:20   #39
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svaret ble: jeg vil ha 60% jobb med 100% lønn og ungene i barnehage.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-08, 23:41   #40
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Han svarer selvsagt noe som ikke står. Men han kunne altså tenke seg 6 timers dag og 6 timers barnehage. Men det er kanskje deltid det når jeg tenker meg om . :trøtt:

Svarte det nederste alternativet jeg da.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
konetråd, mannen din

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.