Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Et lite spørsmål (musikk/grupper)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 21:30   #21
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Et lite spørsmål

Jeg henger meg på en stor del av lista til Mandino. Ellers henger jeg fortsatt igjen i 80-tallet - og da den mer pønkete/nybølgende delen av tiåret. Også har jeg mange syngedamer på lista.

Kjøtt
Depress
Jokke
Pink Floyd
Madness
Talking Heads
Patti Smith
Marianne Faithful
Leonard Cohen
Cat Stevens
Santana
Miles Davis
Frank Zappa
Joni Mitchell
Radka Toneff
Neil Young
Bob Dylan
David Bowie
Ane Brun
Janis Joplin
Mamas and papas
Led Zeppelin
Eva Cassidy
Dum dum boys
Nanci Griffith
TrilleBilly Joel
m.fl.

Sist redigert av Tangina : 01-03-08 kl 17:07.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:32   #22
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hedningarna

Må lete frem en cd av dem nå! Det er år og dag siden sist jeg høre på dem.

Gammel 29-02-08, 21:38   #23
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har så variert musikksmak at spørsmålet ditt nesten er umulig å svare på, men for å nevne noen;
Johnny Cash
Nick Cave
PJ Harvey
Mazzy Star
Bruce Springsteen
White Stripes
The Killers
Janis Joplin
Leonard Choen
Miles Davis
Lee Scratch Perry
Band of Horses
Tom Waits
The Cardigans
Tom Petty
Van Morrison
Sun City Girls
Jokke
Billie Holiday
Sarah Vaughn
Turbonegro
Bob Marley
Mulatu Aztatke ++++++++++

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:49   #24
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg glemte jo Johnny Cash!

Gammel 01-03-08, 00:16   #25
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh!

Green Day (jadda, jeg hørte på de før American Idiot også.)

Sånn sidan dei ikkje hadde topp 20-hits før det, lizzm.
Basket... *host* ... case.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:27   #26
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Og hvordan kunne jeg glemme;

Jack Johnson, Rolling Stones og Bob Dylan?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 14:29   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Sånn sidan dei ikkje hadde topp 20-hits før det, lizzm.
Basket... *host* ... case.

Kjeften.

Husk at jeg er bare barnet og såvidt hadde rukket opp til å skru på radioen i Basketcasetidene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 16:32   #28
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det jeg hører aller mest på for tida, er Black Mountain.

Ellers liker jeg:
Madrugada
My Midnight Creeps
Jokke
System of a Down
Bright Eyes
BigBang
Johnny Cash
Metallica
Drive By Truckers
Band of Horses
Gogol Bordello
Neil Young
De Lillos
Nick Drake
The Cardigans
The Hellacopters
The White Stripes
Wolfmother
PJ Harvey
QOTSA
Åge
Bob Dylan
The Heavy

Så ganske så variert her også.

Sist redigert av Agurke : 02-03-08 kl 20:05.
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 17:13   #29
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Liker veldig godt Evanescence og Flyleaf.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 17:16   #30
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjeften.

Husk at jeg er bare barnet og såvidt hadde rukket opp til å skru på radioen i Basketcasetidene.

Pøh, du er ikkje mykje yngre enn meg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:09   #31
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Type O negative

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Type 0 Negative har blitt spilt mye her i heime (...)

Jøss, det er første gang jeg hører noen andre digge Type O Negative. Jeg hørte mye på de på slutten av nittitallet (Bloody kisses, kan det stemme?), men har ikke noe forhold til de lenger. Er de fortsatt aktive?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:12   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Så få som liker Nirvana!

Gammel 01-03-08, 18:27   #33
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Eneste som mangler i listene nå er Devin Townsend.

Må si dere har en utmerket musikksmak, jeg kommer gjerne på fest hos hver og en av dere altså

Gammel 01-03-08, 19:42   #34
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jøss, det er første gang jeg hører noen andre digge Type O Negative. Jeg hørte mye på de på slutten av nittitallet (Bloody kisses, kan det stemme?), men har ikke noe forhold til de lenger. Er de fortsatt aktive?

Jepp da, de ga ut en utmerket plate nå i høst, godt gammelt Type O-merke med klare musikalske referanser til tidligere utgivelser.
En fest av en plate!
Og Pete er en av mine favoritt-hunker...

Gammel 01-03-08, 19:56   #35
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Jeg hører på det meste, alt fra Heavy Matal til Robbie Williams og Katie Melua. Ja, jeg kan trampe takten til DDE også, jeg.

På mp3'n har jeg for tiden;
Metallica
Robbie Williams
Dum Dum Boys
Katie Melua
AC/DC
Manowar

Hører også endel på gamle slagere som Black Sabbath, Ozzy, Deep Purple, Uriah Heep mfl for tiden. Litt på Iron Maiden også, men her i huset er det mannen som er helfrelst Maiden-fans.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 20:00   #36
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Åh!

Jeg :

Jimi Hendrix
Metallica
En del Stones
En del Beatles
Jokke
Raga
Green Day (jadda, jeg hørte på de før American Idiot også.)
Nirvana
Janis Joplin
Nick Cave
Beethoven
John Legend
Velvet Revolver

Jeg tror jeg er tvillingen til AlfaCharlie!

Jeg kan signere alt på listen din, kanskje bortsett fra Beethoven.

Maiden: Jeg tror jeg kunne komme til å trives veldig godt på både nachspiel og vorspiel hos deg.

I tillegg liker jeg:
- Kaizers Orchestra
- Seigmenn
- Audioslave
- Alice in Chains
- Jeff Buckley
- Pearl Jam
- Live
- En del musikaler, favorittene er Les Miserables og Chess.
- Dum Dum Boys
- Tori Amos
- Radiohead
- Hawksley Workman. Sjekk f.eks ut "jealous of your sigarette".
http://www.myspace.com/hawksleyworkman

Gammel 02-03-08, 16:38   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Pøh, du er ikkje mykje yngre enn meg.

Kanskje jeg bare er mye lavere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:29   #38
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et lite spørsmål (musikk/grupper)

Ja her var det mange som jeg kunne hatt en helt topp fest med.

Det er bare jeg som liker hard musikk blant mine venner, viss jeg setter på "min" musikk blir den fort skrudd av.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:35   #39
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Jeg tror jeg er tvillingen til AlfaCharlie!

Jeg kan signere alt på listen din, kanskje bortsett fra Beethoven.

Maiden: Jeg tror jeg kunne komme til å trives veldig godt på både nachspiel og vorspiel hos deg.

I tillegg liker jeg:
- Kaizers Orchestra
- Seigmenn
- Audioslave
- Alice in Chains
- Jeff Buckley
- Pearl Jam
- Live
- En del musikaler, favorittene er Les Miserables og Chess.
- Dum Dum Boys
- Tori Amos
- Radiohead
- Hawksley Workman. Sjekk f.eks ut "jealous of your sigarette".
http://www.myspace.com/hawksleyworkman

Jeg tror kanskje vi er trillinger.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 20:38   #40
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et lite spørsmål (musikk/grupper)

Jeg ser at Enhjørning, Maki, Maiden og jeg kunne hatt det strålende sammen!!

Høyner med Lisa Stanfield, TZ og "when I see you smile" Bad English! Og selvfølgelig JOKKE, da!

Emneord
musikk, smak

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.