Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Et lite spørsmål (musikk/grupper)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 19:01   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite spørsmål

Country-, Rock and Roll og Heavy Metal-fan.

Gammel 29-02-08, 19:09   #2
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er stort sett altetende innen musikk, men styrer gjerne unna danseband.
Kan ikke ramse opp alt jeg liker, men favorittene er Madrugada, Dum Dum Boys og Eminem.

Gammel 29-02-08, 19:44   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Country-, Rock and Roll og Heavy Metal-fan.

Og 1001-1002-1003.

Gammel 29-02-08, 21:00   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er overbevist om at alle kommende Metallicalåter er inspirert av meg, de _må_ jo ha sett meg der jeg sto i baren, bak disken, på Valle Hovin.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 17:32   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det jeg hører aller mest på for tida, er Black Mountain.

Ellers liker jeg:
Madrugada
My Midnight Creeps
Jokke
System of a Down
Bright Eyes
BigBang
Johnny Cash
Metallica
Drive By Truckers
Band of Horses
Gogol Bordello
Neil Young
De Lillos
Nick Drake
The Cardigans
The Hellacopters
The White Stripes
Wolfmother
PJ Harvey
QOTSA
Åge
Bob Dylan
The Heavy

Så ganske så variert her også.

Sist redigert av Agurke : 02-03-08 kl 21:05.
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 18:13   #6
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Liker veldig godt Evanescence og Flyleaf.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 19:12   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Så få som liker Nirvana!

Gammel 01-03-08, 19:27   #8
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Eneste som mangler i listene nå er Devin Townsend.

Må si dere har en utmerket musikksmak, jeg kommer gjerne på fest hos hver og en av dere altså

Gammel 02-03-08, 21:38   #9
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Et lite spørsmål (musikk/grupper)

Jeg ser at Enhjørning, Maki, Maiden og jeg kunne hatt det strålende sammen!!

Høyner med Lisa Stanfield, TZ og "when I see you smile" Bad English! Og selvfølgelig JOKKE, da!

Gammel 05-03-08, 17:42   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk britiske Adeles debutalbum, 19, i forrige uke. Hun har allerede blitt en ny favoritt. Til alle dere som liker Amy Winehouse: Kjøp Adele. Superdupert.
Ja, og Farmers Market med Stian Carstensen. Helt fantastisk kul flinkis-musikk.

Noen av mine favoritter:

Kaizers Orchestra
Thomas Dybdahl i og utenfor National Bank
The Pogues
N.E.R.D.
The Hives
Turboneger (mest på gøy)
Leohnard Cohen
Timbuktu
Fatboy Slim
The Ramones
Common
Pulp
Queens of the Stoneage
Foo Fighters
Tracy Chapman
The Cure
Bob Dylan
U2
Jokke
Ralph Myerz and the Jack Herren band
REM
Radiohead
The Fugees
K-Os
De Lillos
Madrugada
David Bowie
Beatles
The Raveonettes
The White Stripes
...

Kunne fortsatt i det uendelige, sikkert.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 23:38   #11
Nebbia
Passiv

Standard

Ingen som liker REM? Og Tom McRae?

Jeg synes for øvrig det var mange headbangergroupier her.

Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 01:01   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg synes for øvrig det var mange headbangergroupier her.

Groupie!?
Jeg er rotekte, inn-i-sjela glad i musikken, ikke bare for de lekre langhårede menn, selv om det selvfølgelig hjelper.

"I'm with the Drummer"-Enhjørning.

Gammel 04-03-08, 09:29   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Groupie!?
Jeg er rotekte, inn-i-sjela glad i musikken, ikke bare for de lekre langhårede menn, selv om det selvfølgelig hjelper.

"I'm with the Drummer"-Enhjørning.

Nå kom jeg på denne fine, kjønnsstereotype vitsen:

Sitat:

Vet du hva man kaller jenter som henger med musikere?
Groupies.

Vet du hva man kaller gutter som henger med musikere?
Trommeslagere…

Den er gjerne etterfulgt av:

Sitat:

Hvordan vet man at trommer-riseren (scenen) er i vater?
Trommisen sikler på begge sider av munnen.

:ikke så aktiv med å henge med musikere lenger:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 09:34   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nå kom jeg på denne fine, kjønnsstereotype vitsen:
Den er gjerne etterfulgt av:
:ikke så aktiv med å henge med musikere lenger:

Jepp, de to midterste der har jeg og mannen fått høre maaange ganger, du, det blir aldri gammelt.

Gammel 04-03-08, 18:48   #15
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan godt ha dem på lista mi, jeg.

Gammel 04-03-08, 22:40   #16
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Ivrig er litt kul
Standard

Jo, helt klart Tom McRae + Richard Hawley. Ble litt av en super-uke da begge disse holdt konsert i Oslo med bare dagers mellomrom!!!

Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 22:43   #17
Ivrig
På farten igjen

Ivrig sin avatar

Ivrig er litt kul
Standard

Å, nå kom jeg på enda en. Erykah Badu. Var på konsert med henne i Berlin, og det var fullstendig magisk! En ordentlig minnerik og fantastisk konsert

Sist redigert av Ivrig : 04-03-08 kl 22:43. Årsak: skriveleif
Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:00   #18
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 08:38.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:11   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå for tiden hører jeg utelukkende på Leftfield. Sånn for å være litt motvekt her inne.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:46   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror Kasia og jeg kunne hatt en fin kveld med platespilleren.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
musikk, smak

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:22.