Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 01:56   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen....

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

For meg var det logisk å gi denne funksjonen som er på alle v-Bulletinforaene en funksjon utover å bare gi poeng. Hvis du har noen bedre kriterier for å kvalifisere til å kunne snakke litt mer privat uten at folk som ikke kjenner deg eller engasjerer seg i deg kan lese det åpent på internett, så er jeg åpen for forslag altså. (For det er vel ikke helt slik at man kjenner noen som har sagt "enig, enig, gratulerer, gratulerer, og velkommen" mange ganger, så da kan man ikke bare basere seg på antall innlegg. ) Det er en kvalitetssikring for tryggere rammer for dem som ønsker å være litt mer åpen og privat enn det man vanligvis kan være på internett.

Hm.... ser nå at jeg ( som vanlig) uttaler meg om ting før jeg har satt meg ordentlig inn i dem. Jeg blandet visst medlemsforum( eller hva det heter?) og medlemssalong... Etter 6 innlegg har jeg nå kommet inn på det første. Er lite inne på det du snakker om i sitatet over her, så jeg kan ikke gi deg noe godt svar. Men et spørsmål har jeg alltids: Hva er det som må til for å få disse ryktene? Er rykter det samme som grønne prikker? Er mulig jeg finner svar på dette her inne et sted, men jeg hadde vært takknemlig for svar, slik at jeg slipper å lete....
Rine

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 01:51   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

For meg var det logisk å gi denne funksjonen som er på alle v-Bulletinforaene en funksjon utover å bare gi poeng. Hvis du har noen bedre kriterier for å kvalifisere til å kunne snakke litt mer privat uten at folk som ikke kjenner deg eller engasjerer seg i deg kan lese det åpent på internett, så er jeg åpen for forslag altså. (For det er vel ikke helt slik at man kjenner noen som har sagt "enig, enig, gratulerer, gratulerer, og velkommen" mange ganger, så da kan man ikke bare basere seg på antall innlegg. ) Det er en kvalitetssikring for tryggere rammer for dem som ønsker å være litt mer åpen og privat enn det man vanligvis kan være på internett.

Er det ikke litt upraktisk at man ikke kan skrive til egen blogg før man har 100 ryktepoeng? Eller har jeg gått glipp av et viktig argument?... :nysgjerrig:

Gammel 03-03-08, 00:22   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rine; det skal vel åpne seg en hel del nå som du har 5 innlegg, vel?

Hvorvidt rykte er fjortisaktig, og foreldreportalen så veldig seriøs - se det er en annen diskusjon.

Gammel 03-03-08, 00:50   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beklager, men; Du har virkelig stått på i natt Wit. To meldinger per minutt til og med, trodde ikke det var teknisk mulig jeg. Det blir ingen prikk fra meg i premie dessverre. Dersom du skriver et godt innlegg hvor jeg nikker samtykkende, eller jeg ønsker å gi deg en beskjed kan du vente deg en prikk.

Gammel 03-03-08, 10:29   #5
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil inn på medlemssalongen ...

Og nå skjønner jeg hvorfor jeg så så mange gamle tråder dukke opp igjen.
Egentlig en smule irriterende.
Men jeg skal være snill å ikke rødprikke for det.

Gammel 03-03-08, 10:59   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Og nå skjønner jeg hvorfor jeg så så mange gamle tråder dukke opp igjen.
Egentlig en smule irriterende.

Gammel 03-03-08, 15:18   #7
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

...

Men det holdt hardt?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:16   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne gir du rykte med. Og jeg tviler på om man gir rød prikk for å ønske noen velkommen. Man gir vel mer "tyttebær" (sleng for rød prikk) for å skrive slike innlegg som HI (Hovedinnlegger) gjør her...

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 18:47   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Noen har veldig høy terskel, andre har lav terskel for å gi en rød prikk. Det lærer du fort.. Ingen bør vel gi en uten å begrunne den, for da i mine øyne har den ingen hensikt.
Dessuten dør man ikke om man får en heller

Gammel 03-03-08, 19:23   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men i det store og hele synes jeg de aller fleste begrunner prikkene sine her inne og det er hyggelig. Kjekt med tilbakemeldinger!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 20:51   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Du må se på innleggstall også da. Ser ikke ut som hun har vært noe aktiv heller. Skulle nå bare mangle faktisk. Altså at Maz har flere prikker enn Wit.

Gammel 03-03-08, 21:39   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pffft. Skilpaddas innlegg er jo bare sånne "signerer" "det synes jeg også" og sånt noe. Hun er på ryktetoppen bare fordi hun er modde.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 21:42   #13
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Pffft. Skilpaddas innlegg er jo bare sånne "signerer" "det synes jeg også" og sånt noe. Hun er på ryktetoppen bare fordi hun er modde.

Men det står jo respekt av å skrive nesten 12 000 sånne innlegg da .

Gammel 03-03-08, 21:43   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det blir jo enklere etter hvert som man får laget seg noen makroer da, så man slipper å manuellskrive det samme om og om igjen.

Gammel 03-03-08, 21:45   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det blir jo enklere etter hvert som man får laget seg noen makroer da, så man slipper å manuellskrive det samme om og om igjen.

Så det er det som er hemmeligheten. Tenke jeg det ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 21:49   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trodde bare du var veldig flink i data og hadde programert et eller annet spam-program som stod og gikk jeg.

Gammel 03-03-08, 21:54   #17
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trodde bare du var veldig flink i data og hadde programert et eller annet spam-program som stod og gikk jeg.

Det er egentlig litt sånn det er. Programmet plukker litt ord og uttrykk her og der fra tilfeldige nettsider og genererer setninger ut fra dem (og retter naturligvis i samme slengen opp de fleste språkfeilene), og analyserer de andre innleggene i tråden for å velge ut avsnitt som kanskje vil passe inn i sammenhengen, og så er det en liten randomgenerator som sørger for at ingen av innleggene blir helt like, og så er det å tilpasse smileybruken slik at den passer godt med det antatte innholdet i innlegget, men ikke for godt, slik at de blir overflødige. Det er faktisk ganske mye jobb å vedlikeholde det, og jeg har mange ganger tenkt at det antagelig ville vært enklere å skrive innleggene selv. Men når jeg nå først har lagt så mye jobb i programmet, synes jeg jo jeg må bruke det såpass at jeg får litt igjen for det også!

Gammel 03-03-08, 22:08   #18
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Det var et nyttig tips! Nå har jeg jo slitt i over en måned og har bare to hundre innlegg.

Eh ...

Sies det ikke at "5 om dagen" er sunt?

Gammel 03-03-08, 22:10   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Sies det ikke at "5 om dagen" er sunt?

Jeg er ganske sikker på at det er ti komma et eller annet om dagen som er sunt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 21:44   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er ganske utrolig at noen gidder. Jeg hadde ikke holdt ut en uke en gang.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
emneordsklassiker, innleggsgenerator, klassiker, makroer, ortografiinjurier, prikker, robopadd, sure edderkopper, tråddigregering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.