Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Helgetråd

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-08, 22:43   #21
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helgetråd

Rolig idag i Livenheimen.
Mannen har jobbehelg, jeg og ungene har vært på hundeutstilling.
Jeg har vasket 5 maskiner med klær (som mannen skal brette når han kommer hjem fra jobb ), laget urtesvinefilet og fløtegartinerte poteter til kvelds, lagt unger, tørket støv av TV-skjermen og har nå gradvis nedrtrapping på rødvinsdrikkingen (etter 1 uke på Lanzarote.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:44   #22
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Liven: Den middagen hørtes god ut

Gammel 01-03-08, 22:45   #23
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbalala, her.

Liven: Den middagen hørtes god ut

Den var god.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:47   #24
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har jobbet store deler av dagen i dag og det blir en god del jobbing i morgen også. Mannen og ungene har vært på lunsj hos svigers. I ettermiddag var storesøster på bowling-bursdag og nå har jentene ei felles venninne på overnattingsbesøk. Hører at de fniser og ler inne på soverommet ennå

Gammel 01-03-08, 22:49   #25
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Har spist varme rundstykker meg godt pålegg og kost oss vi.
Var ikke middagsultne i dag.

Gammel 01-03-08, 22:51   #26
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ordnet diverse ting og tang i dag. Jeg er syk, og nå henter mannen to tanter som skal overnatte her i natt.
Imorgen er det felles bursdagsfeiring hos mine foreldre 5 stk i nærmeste familie som har bursdag nå i mars.

Gammel 01-03-08, 22:56   #27
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Skal vi se. I dag har storesøster og jeg vært en tur i byen, hvor vi først traff mumrik, Dragen og RegistrertBrukerMedBare4InnleggSomJegIkkeVetNicket Til på bibliotekskafeen. De var ikke så skumle som man skulle tro, men storesøster ble fort lei.

Så lenge vi får mat, så er vi ikke skumle i det hele tatt. Storesøster er selvfølgelig en fornuftig ung dame. Når maten er spist opp er det på tide å gå.

Jeg skal være litt forut for maset om bilder, og legge ut bilder av Dragen og torsk på kafé.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00402.jpg (95,3 KB, 17 visninger)
Filtype: jpg DSC00403.JPG (182,4 KB, 12 visninger)
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 22:58   #28
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Gubben gikk å la seg rett etter at ungene hadde lagt seg og vi hadde nettopp kranglet så jeg er drit sur egentlig. At det går an!!

Ellers har jeg ryddet siden ungene la seg. Tok ordentlig rundvask i går. Som vanlig kunne ingen ha gjettet det i dag. To unger roter noe helt vanvittig. Synes jeg smårydder støtt! Jaja sånn er nå livet.

Går det noe på TV i kveld da? Hmmm.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:04   #29
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Her har det vært en hektisk helg (uke). Minsten ble lagt inn for operasjon igjen på onsdag.
Skulle egentlig i narkosen på torsdag, men de fikk inn en ø-hjelp så det ble utsatt til fredag.
Det gikk helt supert. Han slet litt under oppvåkninga, men når han kom seg så var han i toppform.

Ellers har vi hatt bursdagsfeiring her i dag. Koselig, men hektisk.

Nå sitter jeg bare her men bena i sofaen og surfer. Tenkte fortsette med det.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 23:05   #30
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Det ha vært en herlig dag.
Jeg fikk barnefri og var i Oslo sammen med ei venninde. Vi spiste deilig lunsj på Pascal, og himmelsk kake deretter
Har også fått shoppa litt nye klær ( skjer 1 gang i året sånn ca..)

Nå nyter jeg "Crosby, Stills`n Nash", ett glass rødvin og nydelig medbrakt sjokolade fra Pascal

Gammel 02-03-08, 01:10   #31
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Reker smakte ikke så godt som forventet, har vært småkvalm de siste dagene.
Håper ikke Lille har smittet meg med det som har feilt henne.

Gammel 02-03-08, 01:27   #32
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Idag har jeg fått shoppa mer sportsutstyr på salg, sovet litt mens mannen tok med barna på hytta, før vi dro til skogs for å gå på skitur med noen venner... Turen ble ikke helt som planlagt, ga kompisen til minstemann nektet å sitte i pulken, nektet å gå på ski, og ikke orket å gå særlig langt til fots i skiløypa... Skiløypene var heller ikke ferdig oppkjørt, så det var litt pesete... Men alt i alt ble det en kjempefin tur, ialfall for oss som gikk videre til en turistforening-hytte, drakk kakao og spiste mer mat, før vi gikk tilbake (klokka 20.15, med hodelykter!!). De andre gikk til bilen og dro hjem etter en kilometer.... Begge barna mine fikk sitte i pulken på vei hjem, slitsomt å tråkke 2,5 km i 10 cm nysnø. Imorgen skal vi til Holmenkollen; Barnas Holmenkolldag og 5km-elgløypa på meg og vesla Far skal ta med knotten på Harepusløypa, 200 meter..

Gammel 02-03-08, 01:50   #33
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er rimelig utslitt etter nattens lange nervepirrende timer, men svever alikevel nå på rosa prinsesse skyer da jeg ble tante i natt til en nydelig tulle.
Gleder meg helt syk til å få holde henne inntil meg og dra inn lukten av en helt fersk baby og gi min søster en stor og god klem imorgen/mandag.

Ellers så har jeg ryddet litt idag og gubben har blitt pisket ned på kontoret for å bygge en pc som jeg skal ha på scrapperommet mitt, så det er den jeg tester nå.
Deilig å få scanner, printer, silhouette vekk fra stua, ville ha det i orden før han drar til Frankrike på kurs/seminar og vinsmaking og blir borte i en uke imorgen.
Så imorgen tidlig blir jeg alene med rakkerungene.

Fikk og vite at jeg får en 24 tommers widescreen flatskjerm til pc min på scrapperommet i bursdagsgave, så det blir deilig å få en stor og skikkelig skjerm når jeg skal jobbe med bildebehandling.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:35   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

her blir også dagen i dag tilbragt med ski på beina.

Gammel 02-03-08, 14:21   #35
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Nå skal vi lage påskeegg vi.

Gammel 02-03-08, 16:19   #36
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Vi har vært og ruslet i byen, og vært innom biblioteket en tur.
Nå står mannen på kjøkkenet og lager middag, mens jeg sitter her og ungene ser en film.

Helga går så altfor fort!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:19   #37
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gode emneord, forresten.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:29   #38
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde det kjempegøy i går.
Fant også ut at "I still got it".
Jeg har sløvet i hele dag, vært litt ute i solen.
I kveld skal jeg spandere kinamat på datter og svigersønn.

Gammel 02-03-08, 16:30   #39
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg hadde det kjempegøy i går.
Fant også ut at "I still got it".
Jeg har sløvet i hele dag, vært litt ute i solen.
I kveld skal jeg spandere kinamat på datter og svigersønn.

Kinamat hørtes deilig ut. Tror vi også går for det, siden vi likevel ikke har noen ambisiøse middagsplaner.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:30   #40
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skulle på navnefest til min bestevenninnes barn. Det hadde vi gledet oss til. Våknet opp på lørdag og var dårlig i magen, frossen og utmattet. Dessverre måtte jeg innse at det gikk ikke. Kom meg utpå kvelden og føler meg bedre idag. Blir nok litt for hardt om dagen med 50% studie og 90 % jobb, men jeg får holde ut til juni....

Jeg har heldigvis fått jobbet med den obligatoriske oppgaven jeg må få ferdig før påske.

Lymfeødemarmen er tjukk som en stokk så jeg skulle nok gjort annet enn å sitte på pcn....

Barna har måttet ordne seg selv i helgen :dårligmor: Vesla var på tur i byen med mormor igår og nå er hun hos en venninne. Mine to eldste spiller på pc. Gubben lager middag

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
abstinenser, helgefylla

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.