|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?
Nei men det må de ikke gjøre nei! Hvem gjør det forresten?
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er for pålagt samfunntjeneste (være seg om det er i militæret eller andre områder) som er lik for begge kjønn ja. Men hvem mener du ødelegger likestillingen? De kvinner som er imot verneplikt da eller?
|
|
|
#4 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Jeg har aldri gått i tog, men har alltid feiret bursdagen til min søster den dagen.
|
|
|
#5 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Paroler 8. mars Tromsø
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Parolene i Tromsø var mye bedre formulert, mer rett på sak og mindre fjas, liksom.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Disse tre kunne jeg tenke meg. Kanskje helst den siste. Eller den første. (Eller, hm, den i midten? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Toget i Oslo begynner kl. 17, med appeller fra kl. 16 på Youngstorget. Jeg tar med Glitterbarnet i vogn og er vi heldige får vi se sykepleierkorpset og Blitz' sine duskedamer igjen.
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Takk, det var lurt å henge litt på siden til en ny parole kommer og frister. Jeg tenker jeg tar med gutten jeg også. Han synes sikkert det er stas. Blitz' duskedamer er jeg imidlertid en smule skeptiske til. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe fordi? Bataljongen er foresten ikke Blitz sine duskedamer, men uavhengi og har grupper internasjonalt. Sist redigert av era : 09-03-08 kl 21:32. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Jeg har som en god rødstrømpe født sønnen min den 8.mars, så det blir fødselsdagsselskap og ikke tog den dagen. Jo, sjokoladekaketog. :tørr:
|
|
|
#13 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Jeg også stusser veldig over hvordan de tenker det skal skapes fred og trygghet for afghanske kvinner ved at soldatene hentes hjem...
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Jeg har aldri gått i tog, og gjør det ikke i år heller. Forøvrig har jeg arbeidshelg.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Jeg har aldri gått i tog 8. mars og kommer neppe til å gjøre det. Jeg har ikke tro på at det hjelper. Det er fint med en kvinnedag, men det er nok andre arenaer enn tog der kvinnene må kjempe for sine rettigheter. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Skal ikke gå i tog, men kanskje på foredrag. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
blid
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Det blir nok skitur og ikke 8. mars-tog på meg. Har aldri gått i 8. mars-tog
|
|
|
#19 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Skal dere i 8. mars-tog på lørdag?Jeg skal ikke gå i tog, men jeg kommer helt sikkert til å ha en diskusjon/krangel/furteseanse mot/med noen venninner og en kompis som mener dagen bare er tull og tøys. Det er på en måte blitt en tradisjon.
|
![]() |
| Emneord |
| feminisme, indoktrinering, kvinnedag, mannedag?, paroler |
|
|