Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om IKEA?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 19:03   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om IKEA?

Jeg liker Ikea, men visakortet er ikke enig.
Jeg er nemlig, som så mange andre, ute av stand til å dra dit uten å få med meg en hel masse greier som er kjekt å ha.

Gammel 07-03-08, 19:08   #22
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kvaliteten er så som så. Vi har en sofa fra IKEA, den er av flott kvalitet (kan ha noe med prisen å gjøre, den var veldig dyr). Andre billigere møbler er ikke akkurat av den beste kvaliteten. Blir fort flisete og fulle av merker, malingen flasser av og det har ofte vært feil på varene. Men jeg liker IKEA. De har stort utvalg, og bruker man litt tid og penger, gjør man stort sett gode kjøp, tror jeg.

Det kan ha litt med forventingene å gjøre. Jeg forventer ikke at CD-hylla til 200 kroner skal holde i all evighet. Jeg har sluttet å velge billige løsninger, og tenker mer kvalitet enn kvantitet.

Gammel 07-03-08, 19:10   #23
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva synes du?

Love it.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 19:14   #24
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Me har svært lite fra Ikea her, Trofast oppbevaring er topp og er vel det einaste som er godkjent inn i huset fra Ikea. Har ein snekker i hus.
Eg hatar å gå på Ikea så veldig sjeldan me er der.

Gammel 07-03-08, 19:16   #25
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Me har svært lite fra Ikea her, Trofast oppbevaring er topp og er vel det einaste som er godkjent inn i huset fra Ikea. Har ein snekker i hus.
Eg hatar å gå på Ikea så veldig sjeldan me er der.

Hva jeg skulle funnet på hvis jeg hadde en møbelsnekker til mann. *drømme*

Gammel 07-03-08, 19:31   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hadde vært full mulig å ta bilde av stua vår å sette det i Ikea-katalogen. Jeg liker prisene der.

Sofaen vår synger på siste verset nå, men den er 8 år gammel og kostet 4000 kroner, så jeg klager ikke. Noe dritt er det på Ikea også, men det er det jammen i dyrere butikker også.

Snuppa elsker butikken. Neste gang vi går dit er hun gammel nok til å være på lekerommet, og det har hun gledet seg lenge til. Men egentlig har hun likt å være med uansett fordi de har disse lekestasjonene plassert ut overalt. Jeg spiser falafel og snuppa kjøttboller, og alle er fornøyde.

Gammel 07-03-08, 19:32   #27
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg elsker forresten å skru sammen IKEA-møbler. Aller morsomst er det hvis jeg klarer det uten bruksanvisningen, men det er ikke alltid jeg tør det. Mannen hater å gjøre det, så jeg får være helt i fred med skruinga også.

Gammel 07-03-08, 19:47   #28
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok verdens aller minst interiørinteresserte person. Jeg handler absolutt alt som har med møbler e.l på IKEA. Alt som ikke er IKEA i heimen har vi fått i gave, tror jeg.

Og ja, jeg er strålende fornøyd med så å si alt vi har kjøpt.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 20:52   #29
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er ikke ofte på IKEA, men de gangene vi trenger møbler til oppbevaring er det gjerne der vi havner. Dilldall og småting handler vi også der, men ikke oftere enn 1-2 ganger i året.

Har ikke blitt helt bitt av IKEA basillien, men ser jo absolutt at de har mye bra.

Gammel 07-03-08, 20:57   #30
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Digger IKEA! Bor desverre alt for langt unna

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:03   #31
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hva jeg skulle funnet på hvis jeg hadde en møbelsnekker til mann. *drømme*

Problemet er at ting her heime blir alltid nedprioritert.
Han er ikkje møbelsnekker da men ikkje problem med hyller og diverse.
Men ting tar tid...

Gammel 08-03-08, 15:07   #32
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Elsker IKEA!

Kan gå der i flere timer å bare se. Ikke alltid jeg jeg skal ha noen store ting, men visa kortet slipper ikke unna hvis jeg setter foten inn døra der..

Gammel 08-03-08, 15:10   #33
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Jeg elsker IKEA!

Men er ikke så veldig fornøyd med sofaen vår, ett år gammel. Men ser ut som den er ti år...

*huske å ringe IKEA*

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:21   #34
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er jevnt over godt fornøyd med IKEA-kjøkkenet vårt.
Og det enorme PAX-garderobeskapet vi har på soverommet er ikke bare pent å se på, men det er utrolig praktisk innredet. Vi har også en nydelig kommode som er kjøpt på IKEA, og den har god kvalitet. I tillegg synes jeg BILLY-bokhyller er geniale OG billige.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:29   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huset vårt er fra Ikea. Vel, ikke sofaen, den er fra Bolia.

Jeg HAR opplevd dårlig kvalitet, men det er minst 20 år siden. Jeg husker jeg kjøpte et bord hvor tre av beina var like lange og det fjerde kortere. Det var støpt sånn, det var ikke feil del, liksom.

Det jeg elsker med Ikea:
-servicen på bytte- og returavdelingen, den er langt over forventet. De sender deg gjerne deler gratis i posten.
-prisene
-det meste av designet, men ikke alt
-hele konseptet med forretningsideen
-nytenkende og smarte løsninger
-de som jobber på lageret

Det jeg misliker:
-kafeen, dårlig mat! Kjøttbollene er gode, resten er vondt
-alle menneskene
-det tar lang tid å få hjelp av ansatte ute i butikken

Jeg hører til dem som leser katalogen på senga og kunne innntil for få år siden hele boka utenat. Det kan jeg ikke lenger, jeg har ikke tid, men mye av det er jo helt likt.

Jeg er nysgjerrig: HVA er dere misfornøyde med mtp produktene? Hva har dårlig kvalitet? Jeg har de siste årene ikke funnet noe, faktisk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:34   #36
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker IKEA. Jeg liker mye av det designet de har, utvalget er upåklagelig, flatpakkene er veldig enkle å sette sammen og prisene harmonerer bra med vår økonomi. Vi handet mye på IKEA, blant annet kjøkken, og har så langt ikke hatt noe å utsette på når det gjelder kvaliteten.

Jeg er ikke særlig opptatt av interiør, men det kjedelige med IKEA er jo at det blir lite særpreg over det. Derfor skulle jeg enten hatt penger til å kjøpe meg noen fiffige og stilige ting fra andre butikker, eventuelt vært flink til å gå på loppis. Men sånn er det da ikke.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:40   #37
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg skulle gjerne hatt IKEA litt nærmere.
Langt ned til barneby,med tillhenger.Og langt ned i sverige,eller til Finland

Gammel 08-03-08, 15:47   #38
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

jeg skulle gjerne hatt IKEA litt nærmere.
Langt ned til barneby,med tillhenger.Og langt ned i sverige,eller til Finland

Barneby hørtes virkelig mye hyggeligere ut enn barteby. Og, tro det eller ei, det finnes faktisk flere barn enn bartemenn her i byen. For jeg regner med det var Trondheim du refererte til, sant?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-08, 15:50   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg liker Ikea, men visakortet er ikke enig.
Jeg er nemlig, som så mange andre, ute av stand til å dra dit uten å få med meg en hel masse greier som er kjekt å ha.

Gammel 08-03-08, 17:13   #40
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker Ikea. Det er billig, og de har mye fint. Kvaliteten synes jeg er god. Mye avhenger av pris. De billigste varene deres kan være skikkelig dårlige.

Det bryr meg ikke at det er masseprodusert. Jeg tenker at hvis man ikke klarer å lage et personlig hjem med Ikea-møbler, så klarer man det neppe med andre møbler heller.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.