|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Anbefal meg en vogn!
Jupp, det kan man. Teotonia lager skikkelige solide saker. Den er ikke en spesielt lett vogn, men jeg triller enkelt treåringen min rundt i den ennå, uten svingbart forhjul, så ille tung er den ikke.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har jeg også inntrykk av. Det er liksom tysk kvalitet når man får Teutonia. Heldigvis er de blitt "finere" med årene også. Litt mye glinsende stoff før. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Liten? Lille A sit godt i den endå, og han er 3 1/2. Litt tyngde bør ein ha på vognene på grunn av stabiliteten (i allefall til mitt bruk). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I farta!!
|
Var vel i hovedsak bagen. Dei bur i byen og svigerinna mi syns den var tung å dra rundt. Venninna hadde OTH som er er nettare og lettare så ho sammenligna nok med den.
|
|
|
#6 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg er veldig glad i Bugaboo Cameleon, dvs. det er den eneste jeg har prøvd som har kommet i nærheten av det jeg vil ha i en vogn.
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Anbefal meg en vogn!Så konklusjonen min er at eg nok ville hatt ein softbag istaden for Dreami-bagen. Reknar med ar eg kjem til å gjere det slik med nestemann sidan lille A har svart Quinny. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Sv: Anbefal meg en vogn!TFK
|
|
|
#11 |
|
Ekvilist
|
Vi har S3, og har vært veldig fornøyd. Jeg liker best denne måten håndtaket er laget på - at høyden instilles med knekk - ikke rett opp og ned slik f.eks Bugaboo og Quinny har. Da slipper man å gå og sparke i vogna. : også lav: Bakdelen med S3 er at det ikke er særlig god plass til et stort sovebarn, hvis man har et barn som sover til 3-årsalder. Til det formålet har vi lånt oss en gammel vogn som kun brukes som sovevogn.
|
|
|
#13 |
|
Pen. Så det så.
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Quinnyen er ålreit, men er skikkelig bred mellom bakhjula. Det er forferdelig upraktisk hvis du har planer om å ta mye buss i permisjonstiden. (Snakker av erfaring)
|
|
|
|
#15 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Anbefal meg en vogn!Synes quinny-vogna har for mange plastikkdeler jeg... og egentlig er den ganske tung...(sa hun med emmaljunga)
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefal meg en vogn!Vi har et vennepar som har Teutonia S3, de synes vognen er forferdelig å trille på grusvei og på snø-/ isføre. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En som trener
|
Sv: Anbefal meg en vogn!OTH Urban Jungle oppfyller alle kravene dine, med unntak av at du ikke får plass til Voksipose i bagen, bare sportsvognsdelen. Jeg har vært gjennom en del vogner og har funnet Den Rette. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Anbefal meg en vogn!Vi har vært veldig fornøyde med Quinny Freestyle 3XL. Den er lett og grei å trille, veldig enkel å slå sammen (og den blir overraskende liten sammenlagt).
|
|
|
#19 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Me var egentlig fornøyde med vår Quinny, men den var håplaus å slå saman og tok mesteparten av bagasjerommet vårt (har Avensis stv). Bagen var heilt grei for oss som fekk barn tidleg i april. Han låg vel i bagen til han var 5 mnd. gamal eller så, men da hadde me ikkje behov for anna enn tynt teppe og lammeskinn.
|
|
|
#20 |
|
Stadig underveis
Jeg er også utrolig fornøyd med OTH Urban Jungle! Det er Den Rette for meg også, så til lille*brøster* beholder jeg den. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
|
|