|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!TFK
![]() |
#22 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Quinnyen er ålreit, men er skikkelig bred mellom bakhjula. Det er forferdelig upraktisk hvis du har planer om å ta mye buss i permisjonstiden. (Snakker av erfaring)
![]() |
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!
Jupp, det kan man. Teotonia lager skikkelige solide saker. Den er ikke en spesielt lett vogn, men jeg triller enkelt treåringen min rundt i den ennå, uten svingbart forhjul, så ille tung er den ikke.
![]() |
#25 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Liten? Lille A sit godt i den endå, og han er 3 1/2. Litt tyngde bør ein ha på vognene på grunn av stabiliteten (i allefall til mitt bruk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Synes quinny-vogna har for mange plastikkdeler jeg... og egentlig er den ganske tung...(sa hun med emmaljunga)
![]() |
#27 |
I farta!!
|
Var vel i hovedsak bagen. Dei bur i byen og svigerinna mi syns den var tung å dra rundt. Venninna hadde OTH som er er nettare og lettare så ho sammenligna nok med den.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Vi har et vennepar som har Teutonia S3, de synes vognen er forferdelig å trille på grusvei og på snø-/ isføre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!men hva med håndtaket på EW? passer det for en på 160 og en på 180noe?
![]() |
#31 |
kan tilsettes alkohol
|
jepp
![]() |
#32 |
En som trener
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!OTH Urban Jungle oppfyller alle kravene dine, med unntak av at du ikke får plass til Voksipose i bagen, bare sportsvognsdelen. Jeg har vært gjennom en del vogner og har funnet Den Rette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det skulle jeg mene. Vi har den vogna og syns den er veldig god å trille. Har ikke bag til den, men hvis det skulle dukke opp flere små her i huset kommer vi til å kjøpe bag og bruke den. Har en Quinny 3XL stående, men syns EW er bedre.
![]() |
#34 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Vi har vært veldig fornøyde med Quinny Freestyle 3XL. Den er lett og grei å trille, veldig enkel å slå sammen (og den blir overraskende liten sammenlagt).
![]() |
#36 |
Epikur
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Jeg ser mange små jenter gå rundt med hendene som kaniner, litt høyt oppe, delvis fordi de ikke tar håndtaket ned nok men også fordi de ikke har vpgner som kan justeres nok.
![]() |
#38 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!Den quinnyvognen tipper veldig lett er min erfaring. En venninne har den til sønnen sin, og hun skal bytte den ut før han begynner i barnehagen. Hun tør rett og slett ikke ha han alene i den, tør ikke gå 2 meter fra vognen med ungen i.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!OTH var jeg veldig fornøyd med som bagvogn, men det kunne vært litt bedre fjæring og så tippet den sidelengs en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Anbefal meg en vogn!OTHen er en av mine favoritter. Men den har ikke håndbrems.
![]() |
Emneord |
bakovervendt, ergonomisk, fargeanalyse, forovervendt, klassiker, lilleleopose, pimpa buggis, polhandling, skinnpose, sove, vogndilla, voksipose |
|
|