Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ikke en eneste gave...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 01:02   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ikke en eneste gave...

Gratulerer med gårsdagen! Håper du har hatt en fin bursdag tross alt!

Jeg hadde bursdag i går. Sambo reiste på jobb halv seks, men da jeg sto opp hang det en konvolutt med et kort og et gavekort på døra. Han turde vel ikke annet, etter at han i fjor ikke ga meg noen gave. Jeg ble skikkelig sur, og syns du har all rett til å være det samme.

Gammel 09-03-08, 01:03   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Føler så med deg. Jeg er på den måten selv!

Gammel 09-03-08, 01:05   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med gårsdagen! Jeg hadde blitt dødlig fornermet om mannen min ikke hadde disket opp med ett eller annet.......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 01:37   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sambo hadde ikke turt å glemme bursdagen min, for det hadde han fått høre til sin dødsdag.
Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet, det har du all rett til å være.

Gammel 09-03-08, 15:48   #5
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Sambo hadde ikke turt å glemme bursdagen min, for det hadde han fått høre til sin dødsdag.
Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet, det har du all rett til å være.

Samme her
Tror faktisk ikke at det noen gang vil skje, hvis ikke han er alvorlig syk
eller bortreist...

GRATULERER MED DAGEN I GÅR, håper du hadde en fin dag

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 02:15   #6
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skal man få gave må man ha selskap.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 03:12   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

uff, skjønner deg godt- jeg fikk heller ikke gave av mannen i år. han var tross alt opptatt med syk kaninunge som måtte på sykehuset uka før, og nå er han tom for penger frem til lønning, men jeg tviler på at jeg får noe som helst. han er nemlig for stolt til å gi meg noe jeg ønsker meg, og for fantasiløs til å finne på noe selv! håper din mann er raskere ute med å bøte med skaden, da. gratulerer med dagen i går!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:08   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Skal man få gave må man ha selskap.

Fra mannen? Nei, det syns jeg ikke.

Jeg skjønner godt at du ble lei deg, det hadde jeg også blitt.

Gratulerer så masse med gårsdagen!

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 08:50   #9
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde også blitt lei meg.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:12   #10
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh!

Her har du en gjedde du kan fiskedaske din ufølsomme, dumme mann og andre som burde skjemme deg bort!

Her er et diamantarmbånd som plaster på såret:

Gratulerer med dagen i går!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:17   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig kjedelig... jeg hadde også blitt lei meg... dvs jeg ble det de gangene det skjedde meg og. Jeg synes ikke det er barnslig.

Jeg har laget regler for bursdagsfeiring her i familien... som mannen har akseptert. Overraskelse på sengen på morningen, gave, middag og kake.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:37   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går an å bruke av husholdningsbudsjettet og kjøpe en presang til seg selv under slike omstendigheter ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 09:50   #13
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med overstått bursdag. Kan jo ikke si vel overstått når du ikke fikk noen gaver. Jeg hadde også blitt lei meg hvis mannen ikke hadde funnet på noe, og er enig med Kif i at da får man ta saken i egne hender.

Gammel 09-03-08, 09:55   #14
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Neimen.
Det hadde du virkelig ikke fortjent. Noe må han da klare å fikse.
Signerer alle de andre her.

Gratulerer så mye med gårsdagen.
Stor klem fra meg.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 10:34   #15
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Gratulerer med gårsdagen!

Jeg hadde nok også blitt ordentlig skuffet om ikke mannen hadde klart å diske opp med frokost på sengen og/eller kjøpt gave.
Synes du skal ta med deg gjedden du fikk av Hønni (utmerket valg av fisk forøvrig ), og fiskedaske mannen din slik at han ikke gjør samme blemmen mneste år. I år synes jeg kanskje at du også skal feire halvtårsdagen din, sånn at han virkelig fårmuligheten til å rette opp feilen.,

Bursdager er viktige, runde dager eller ei!

Gammel 09-03-08, 10:33   #16
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sluttet å forvente noe av mannen ,så slipper jeg å bli skuffet. Da kan jeg heller bli gledelig overrasket om han, mot formodning, skulle finne på noe.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:10   #17
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med overstått, Susse!

Tips til neste år: lag en konkret ønskeliste, så det blir mulig for dem rundt deg å vite nøyaktig hva du ønsker deg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:10   #18
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med vel overstått!

Skjønner godt skuffelsen din.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 11:12   #19
Lizzie

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er ikke barnslig å bli skuffet når man ikke får gave av mannen sin på bursdagen.

Gratulerer med gårsdagen!

Gammel 09-03-08, 11:13   #20
Solblomst
Passiv

Standard

Gratulerer med overstått. Her er en fra meg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.