Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Gledesutbrudd

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-06, 10:42   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg haaater musikaler, eller M-ordet, som det bare heter her i huset.

Har du sett noen av de store?
Les Mis, Chess?, Miss saigon? Rent?

Hvis du syns musicaler blir litt for gammeldags så anbefaler jeg å starte med Rent. Litt mer moderne musical.

Jeg elsker Musicaler!

Hvis Du bare har sett Sound of music, så kan du like gjerne late som om du ikke har sett noen og begynne på nytt.
Sound of music er trasig

Gammel 19-09-06, 10:54   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg haaater musikaler, eller M-ordet, som det bare heter her i huset. Men jeg har ikke sett Les Mis, og jeg har blitt fortalt at den "ikke er som andre musikaler" så jeg øyner et ørlite håp om at jeg vil like den. Så divine-mannen og jeg skal se den i London i jula. Jeg er kjempespent og håper så inderlig jeg liker den. Hva vil folk tro om meg ellers, liksom ...

Mannen min kan ikke utstå musicaler, men har velvilligst blitt med meg et par ganger på musical i London, blant annet nettopp Les Miserables. Han likte ikke den noe bedre, men var snill nok til å ikke la seg merke med det underveis. Men jeg tror ikke han blir med meg flere ganger, nei.

Teo: så synd at Teomannen gikk glipp av det, men det var jo hyggelig at du fikk følge med deg likevel. Jeg er sikker på at Blobben likte det!

Gammel 19-09-06, 08:00   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var nok Blobbens musikksmak som kom til uttrykk ja. Jeg ser for meg en liten Blobb som veiver og hoier som en liten dirigent der inne.

Gammel 19-09-06, 08:24   #4
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Den har jeg lyst til å se også!

Gammel 19-09-06, 09:17   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Heldiggrisen!
Synd for mannen din da, men godt du fikk kommet deg av gårde uansett.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 11:06   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dulter på Divine, jeg .

Men bare litt, jeg kan se en musical uten å kjede vettet av meg - det er bare ikke det morsomste jeg gjør.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-06, 11:28   #7
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er heller ikke så glad i musikaler.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.