Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leser du VG?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 18:08   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du VG?

Jeg synes at VG Nett er kjappest ute med siste nytt, spesielt utenom "åpningstidene". Jeg innbiller meg at de har en relativt stor redaksjon til alle døgnets tider.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:10   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Innimellom kjøper jeg den. Før kjøpte jeg den hver dag, men siden jeg ble mamma har ikke avislesing vært så mye prioritert egentlig, annet enn Nordlys og Tromsø på jobb.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:55   #3
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Jeg leser VG på lørdager jeg , og er innom på nett av og til.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:23   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leser sjelden VG, verken papir eller på nett. Jeg tror det er litt smak og behag, jeg leser jo Dagbladet, og det er jo litt av samma ulla egentlig. Jeg tror jeg rett og slett misliker lay-outen/designet og imaget til VG.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:29   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjelden. Det hender jeg blar gjennom det på jobb, og det hender jeg f.eks. klikker på linker her inne og ser artikler i nettversjonen. Skal jeg til en norsk nettavis, går jeg vanligvis til Dagbladet - det er egentlig bare en litt tilfeldig vane, og ikke et uttrykk for at jeg synes Dagbladet er mye bedre. Jeg har aldri kjøpt noen av delene, men jeg kjøper nesten aldri aviser i det hele tatt, i alle fall ikke norske.

Gammel 12-03-08, 18:11   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser VG en gang iblandt. Kjøper den sjelden/aldri.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 20:17   #7
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Leser den i blant, både papir og nettutgave.

Gammel 12-03-08, 18:19   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser VG (og andre aviser) på nett, men prøver å ta ting med en klype salt. Det er ikke sjelden jeg søker etter samme nyhet i andre nettavis for å få et mer nyansert bilde. Av erfaring ser jeg også at når ingen andre aviser har om en sak så er det ofte VG som har kokt suppe på spiker.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:31   #9
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg leser VG på nett hver dag. Og Aftenposten, Dagbladet, Klassekampen, Dagsavisa, DN, og tre lokalaviser...

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:35   #10
Kneazle
Passiv

Standard

Leser aldri VG. Holder lokalavisa, leser Aftenposten og Dagbladet på nett. Og kjøper Dagbladet i papirutgave på lørdagene.

Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:36   #11
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg leser VG på nett hver dag,kjøper papirutgaven en sjelden gang.

Gammel 12-03-08, 18:53   #12
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Er man hjernedød når man leser VG? Åh, herregud, da er det ikke håp for meg. Jeg har lest VG på nett i mange år nå -- men kanskje det blir litt balanse, siden jeg leser flere andre aviser på nett også.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:55   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser ikke VG, verken på papir eller på nett. Men jeg åpner linker dit da. Av nettaviser leser jeg Aftenposten eller til nød Dagbladet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 12-03-08 kl 19:09.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:46   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg leser ikke VG, verken på papir eller på nett. Men jeg åpner linker dit da. Av nettaviser leser jeg Aftenposten eller til nød Dagbladet.

Samme her.

Gammel 14-03-08, 14:11   #15
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt leser jeg VG. Dagen blir jo ikke helt den samme uten...

Men leser kun på nett. På papir abbonerer jeg på lokalavisen, ellers kjøper jeg aldri papiraviser.

Det jeg liker med VG er rask oppdatering på saker. De er kjappe med å legge ut nye saker, sakene er ofte korte og lettleste, nettsidene er meget oversiktlige, og de er flinke å linke til tidligere artikler om samme tema, osv. Når jeg kommer på jobb om morgenen, starter jeg alltid med å sjekke mail, deretter med VG-nett. Det gir meg en rask oppdatering på ståa rundt omkring.

Er det saker jeg blir spesielt interessert i og vil ha mer info om bruker jeg flere aviser. Foretrekker Aftenposten på nett foran Dagbladet, og går gjerne inn på lokalaviser rundt om for å få mer informasjon. VG er god på bredde, men ikke så god på dybde.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:56   #16
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser VG daglig på nett og kjøper papirutgaven i helgene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 18:58   #17
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg leser VG på nett hver dag.

Gammel 12-03-08, 19:31   #18
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er stort sett innom Dagbladet og VG i løpet av min daglige surferunde. Kjøper (nesten) aldri VG i papirutgave. Da kjøper jeg heller Dagbladet siden den avisen tross alt har en og annen interessant kronikk, og de er litt bedre på kultur. Men nå har jeg egentlig sluttet å kjøpe Dagbladet i helgene også, jeg kjøpte det lenge pga Magasinet, men nå er jeg leeeeei. For ikke å snakke om Dabladets "Søndag", leser jeg en reportasje til om gøyale loppemarkedfunn av den samme Syverenstolen, krydret med "tilfeldig" danderte barn iført epledesignet til Katvig, tror jeg at jeg spyr.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:08   #19
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Jeg leser VG på nett. I tillegg til de andre avisene jeg også leser.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 19:09   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper VG og Dagbladet på lørdager, men sjelden ellers. Det hender jeg plukker med meg én av dem hvis det er overskrifter som fenger, som for eksempel i dag da VG skrev om påskeværet.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.