|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Leser du VG?Jeg synes at VG Nett er kjappest ute med siste nytt, spesielt utenom "åpningstidene". Jeg innbiller meg at de har en relativt stor redaksjon til alle døgnets tider.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Leser du VG?Jeg leser VG på lørdager jeg |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Leser du VG?Jeg leser sjelden VG, verken papir eller på nett. Jeg tror det er litt smak og behag, jeg leser jo Dagbladet, og det er jo litt av samma ulla egentlig. Jeg tror jeg rett og slett misliker lay-outen/designet og imaget til VG.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Leser du VG?Sjelden. Det hender jeg blar gjennom det på jobb, og det hender jeg f.eks. klikker på linker her inne og ser artikler i nettversjonen. Skal jeg til en norsk nettavis, går jeg vanligvis til Dagbladet - det er egentlig bare en litt tilfeldig vane, og ikke et uttrykk for at jeg synes Dagbladet er mye bedre. Jeg har aldri kjøpt noen av delene, men jeg kjøper nesten aldri aviser i det hele tatt, i alle fall ikke norske.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du VG?Leser den i blant, både papir og nettutgave.
|
|
|
#8 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du VG?Jeg leser VG (og andre aviser) på nett, men prøver å ta ting med en klype salt. Det er ikke sjelden jeg søker etter samme nyhet i andre nettavis for å få et mer nyansert bilde. Av erfaring ser jeg også at når ingen andre aviser har om en sak så er det ofte VG som har kokt suppe på spiker.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du VG?Ja, jeg leser VG på nett hver dag. Og Aftenposten, Dagbladet, Klassekampen, Dagsavisa, DN, og tre lokalaviser...
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Leser du VG?Leser aldri VG. Holder lokalavisa, leser Aftenposten og Dagbladet på nett. Og kjøper Dagbladet i papirutgave på lørdagene. |
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du VG?Jeg leser VG på nett hver dag,kjøper papirutgaven en sjelden gang.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Leser du VG?Er man hjernedød når man leser VG? Åh, herregud, da er det ikke håp for meg. Jeg har lest VG på nett i mange år nå -- men kanskje det blir litt balanse, siden jeg leser flere andre aviser på nett også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Leser du VG?Jeg leser ikke VG, verken på papir eller på nett. Men jeg åpner linker dit da. Av nettaviser leser jeg Aftenposten eller til nød Dagbladet.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 12-03-08 kl 19:09. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Leser du VG?
Samme her.
|
|
|
#15 |
|
Ustabil
|
Sv: Leser du VG?Selvsagt leser jeg VG. Dagen blir jo ikke helt den samme uten... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leser du VG?Jeg leser VG på nett hver dag.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Leser du VG?Jeg er stort sett innom Dagbladet og VG i løpet av min daglige surferunde. Kjøper (nesten) aldri VG i papirutgave. Da kjøper jeg heller Dagbladet siden den avisen tross alt har en og annen interessant kronikk, og de er litt bedre på kultur. Men nå har jeg egentlig sluttet å kjøpe Dagbladet i helgene også, jeg kjøpte det lenge pga Magasinet, men nå er jeg leeeeei. For ikke å snakke om Dabladets "Søndag", leser jeg en reportasje til om gøyale loppemarkedfunn av den samme Syverenstolen, krydret med "tilfeldig" danderte barn iført epledesignet til Katvig, tror jeg at jeg spyr. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Sv: Leser du VG?Jeg leser VG på nett. I tillegg til de andre avisene jeg også leser. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Leser du VG?Jeg kjøper VG og Dagbladet på lørdager, men sjelden ellers. Det hender jeg plukker med meg én av dem hvis det er overskrifter som fenger, som for eksempel i dag da VG skrev om påskeværet.
|
![]() |
|
|