|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdag
Så lenge det ikke var fyllesjuke har du ingen grunn til å være flau.
![]() |
#22 |
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare du gir beskjed så er det vel greit. Syk kan alle bli. Ikke noe å gjøre med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagNå har jeg et så lite barn at jeg har ikke tenkt å arrangere noe ennå. Men jeg kommer vel ikke utenom etterhvert.
![]() |
#24 |
Come what may...
|
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagJenta mi inviterte rundt 14 stk til bursdgen sin. 5 som kom. 2 hadde bare gitt beskjed at dem ikke ville komme.
![]() |
#25 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg synes også at det er ganske sjokkerende at det virker så vanlig at man ikke får tilbakemelding.
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg er så sær at jeg synes en skal si fra uansett jeg. Om man har tenkt å gå så takker man for innbydelsen, og kan man ikke gå så gjør man det samme, men sier at det ikke passer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagVi gir alltid beskjed. Men i januar var ener'n bedt i bursdag, men hadde puttet invitasjonen inni n bok og ikke i mappa der den skulle være. Bursdagen var på en lørdag og han kom mandagen etter og fortalte at "Lars" hadde feiret bursdag i helga og at han hadde glemt å gi meg invitasjonen. :sparke. SÅÅÅÅ dårlig samvittighet jeg hadde. Sjekker alltid mappa, men roter ikke gjennom alt annet i sekken.
![]() |
#28 |
By the Sea
|
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagHar aldri opplevd at gjester har uteblitt uten å gi beskjed.
![]() |
#29 |
Epikur
|
Ser for meg en junta av hevnede mødre...
![]() |
#30 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Jeg har ikke gått fullt så langt, men jeg har bedt folk gi beskjed uansett, og i fjor sendte jeg SMS til de jeg ikke hadde hørt fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Epikur
|
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagi har fått invitasjon dagen før.
![]() |
#32 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagFolk er uoppdragne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagJeg synes også at det er rart når folk ikke kan gi beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Introvert optimist
|
Jeg heller til at folk er forferdelig uoppdragne. For å lette muligheten til å si fra for dem som måtte ha sosial angst/telefonskrekk oppgir jeg alltid et mobiltelefonnummer sånn at det går an å sende en tekstmelding. Når folk ikke greier å gjøre det en gang, da er de så uhøflige at det er til å gremmes over. Det er IKKE moro å ha handlet inn til mange flere enn de som faktisk kommer.
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når barna er invitert i bursdagEn gang har det skjedd att jeg ikke har svart, men en innbydelse hadde ramlet under det lokket som ligger i bunn a sekken til dattera mi så jeg så den vel ca når sekken skulle vaskes for sommeren. Hun har mappe i sekken så den burde blirr lagt der i stedenfor rett i sekken. Ellers har jeg opplevd å få innbydelse dagen før litt kort varsel men greit. Det var kun en som svarte på innbydelsen til min datter også, å det er litt irriterende når man ikke hvet om folk kommer eller ikke. Jeg ringer alltid rundt ett par dager før å sier vi kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Introvert optimist
|
I et sånt tilfelle ville jeg ha kjøpt gave og reist og levert den og bedt om unnskyldning.
![]() |
#38 |
flisespikker
|
Det har jeg også gjort, og har også fått slike SMS-er når jeg har vært litt sent ute med svaret (for det har jeg vært, må jeg innrømme, men jeg har alltid svart, og han har alltid kommet unntatt to ganger da det kolliderte med reise eller annen bursdag). Jeg synes ikke det er noe ekstremt eller kontrollfrikete i det hele tatt, bare en hyggelig forespørsel om "hei, jeg håper dere har fått invitasjonen og at NN kan komme i bursdagen på søndag?".
![]() |
#39 |
flisespikker
|
Kvelden før femårsdagen til Poden ringte en trist kamerat og hadde fått vannkopper og kunne ikke komme. Han er halvannet år eldre, men det var likevel veldig uvant at en av podevennene ringte selv.
![]() |
|
|