Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-08, 08:56   #21
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.434
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Vi inviterte alle 05 barna og ca halvparten av 04 barna på avd til Nikolai. Jeg vet han leker mest med de 4 som flyttet opp fra småbarnsavdelingen sammen med han og så er det 2 4 åringer som han leker mye med, så de ble bedt. Tilsammen var dette 7 barn og det var 4 som kom.

I tillegg ba vi venners barn i samme alder.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 09:13   #22
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

sist inviterte vi alle 2003 ungene i barnehagen,10 stykk
feiret det i barnehagen,med at vi har dårlig plass og dreiv å pusset opp,
etter barneselskapet så hadde vi familie og sånt med barn

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 09:16   #23
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Vi har oftest hatt et digert kalas ute med langbord, partytelt og grill, oppblåsbart basseng og god stemning med hele bøtteballetten, men det er fordi vi er velsignet med et barn som er født 11. juni, det har :bank i bordet: alltid vært fint vær den dagen vi har feiret. Vi har bedt nabobarn som er fra et år eldre til et par år yngre, med foreldre, bestevenner fra barnehagen med foreldre, venner av oss med barn, venner av oss og Lille uten barn (hun har noen voksne venner som hun er veldig glad i) og oldemor, de av mine søsken som skulle være i nærheten og hei hvor det går. Mellom 20 og 30, kanskje? de gangene vi har delt, har vi hatt naboer en dag og andre en annen dag.

Jeg synes det er hyggelig å ha foreldre også, litt for å slippe å passe på alle ungene selv, litt fordi det er folk jeg liker og som det er hyggelig å snakke med. I forfjor startet vi med enormt barneselskap og endte opp med hvitvinsdrikking mange timer senere. Stas!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 10:35   #24
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

I barnehagen har vi invitert alle som er født samme året eller hele gruppa. På skolen har det vært det vært alle jentene eller guttene i klassen. Som regel også et par ekstra
barn som de leker mye med men ikke er like gamle.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 11:06   #25
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Vi er nå oppe i 3 feiringer.

En med barn fra barnehagen. I år kommer det nok til å komme et par som har begynt på skolen også, men som Skatten har kontakt med. Og ja - jeg passer på at ingen i en gruppe blir ensom igjen.

En feiring blir med venner og naboer. Noen av vennene mine kommer tilreisende, og jeg ser dem ikke så ofte. Synes det da er leit at man ikke får snakket så mye som man ønsker - som vil være tilfelle dersom jeg skulle oppvartet 14 unger fra barnehagen.

Feiring nr. 3 blir familie. Den er ganske stor.

Føler det er litt i overkant - blir jo 12 bursdager dette her. Må se på noen alternative løsninger.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08

Sist redigert av LilleRosin : 15-03-08 kl 20:23.
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 11:14   #26
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Vi er nå oppe i 3 feiringer.

Et med barn fra barnehagen. I år kommer det nok til å komme et par som har begynt på skolen også, men som Skatten har kontakt med. Og ja - jeg passer på at ingen i en gruppe blir ensom igjen.

En feiring blir med venner og naboer. Noen av vennene mine kommer tilreisende, og jeg ser dem ikke så ofte. Synes det da er leit at man ikke får snakket så mye som man ønsker - som vil være tilfelle dersom jeg skulle oppvartet 14 unger fra barnehagen.

Feiring nr. 3 blir familie. Den er ganske stor.

Føler det er litt i overkant - blir jo 12 bursdager dette her. Må se på noen alternative løsninger.

Vi var oppe i 4 i en periode: min familie, svigerfamilie, barnehage og venner. Nå er vi nede på 2: barnebesøk og familiebesøk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 12:31   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

Når de har gått i barnehagen har de endten bedt de på avdelingen som er i deres turgruppe (aldersinndelte grupper) eller hele avdelingen.
Ser mange i barnehagen her ber alle i barnehagen some ri barnets turgruppe.
(gruppene går på tvers av avdelingene)

Ellers blir feiringen delt opp i 2 ganger. Barnebursdag og familieselskap.
(noen ganger blir det mere familieselskap, side noen ikke kan den dagen feriringen e og omemr senere, men da er det ikke samme feiring da)
Når de har gått på skolen har de de første årene fått be hele klassen. Mye fordi da skal bli bedre kjent hele klassen utenfor skoletid. Veldig ok for oss å bli kejnte med jentene og foreldrene også. Som oftest kjenner man best barn av samme jønn via fritidsaktiviteter.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-08, 13:23   #28
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når vi først er inne på dette med barnebursdager

I min datters klasse går det ca 60 elever, av disse får hun velge seg ut ca 15 stk som får komme. Hun bruker å be både gutter og jenter.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no