|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg slutter når jeg blir lei.
|
|
|
#3 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Tja, si det.
|
|
|
#4 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Når skal du slutte å være på forum?I årsskiftet 2001/2002 kom en venninne og fortalte med stor glød om et forum på internett som hun var på. Det var et forum for nybakte mødre, og var, i følge henne, midt i blinken for meg, som var nybaktmamma i oktober 2001. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Så lenge jeg synes det er gøy. Om det er til jeg blir 41 eller 101, vites ikke. |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Det er vansklig å spå synes jeg. Jeg tror at den dagen det ikke er flere kjente "nick" igjen, da kaster jeg inn håndkle.
|
|
|
|
#9 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg skal bli på de forumene jeg tilhører til jeg blir 100 |
|
|
|
|
|
#10 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg var MYE på forumer rundt om i barseltiden. Det trappet fort ned da jeg begynte å studere for fullt. Men fremdeles så bruker jeg forumet flittig, både for å svare andre og for å spørre om ting.
|
|
|
#11 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Aldri. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
By the Sea
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Ser for meg at forumbruk vil gå i bølger, menkan ikke skjønne at det skulle være grunn til å slutte helt når jeg når en bestemt alder.
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Slutte schmutte.
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Jeg har endel folk her inne som jeg ser på som ganske nære venner, men det er jo stort sett her inne jeg treffer dem. Jeg lurer litt på om vårt venneforhold er avhengig av et forum for å overleve.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Ser for meg at jeg henger på pensjonistfora om noen år. |
|
|
|
#18 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Må en planlegge slikt da. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når skal du slutte å være på forum?Den dagen mannen min slutter å spille wow eller annet nettbasert spillegalskap så kan jeg i allefall vurdere det.
|
![]() |
|
|