Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kan jeg få se vaskerommet ditt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 22:40   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se vaskerommet ditt?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Irma: har du varmtvannstank der inne også? Fin farge, tror jeg skal gå for noe lignende.

Nei, det har vi ikke. Det var der opprinnelig, men vi flyttet varmtvannstanken i et kar under trappa (bak vaskeromsveggen) for å frigi plass til vaskerommet.

Gammel 31-03-08, 22:42   #2
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nei, det har vi ikke. Det var der opprinnelig, men vi flyttet varmtvannstanken i et kar under trappa (bak vaskeromsveggen) for å frigi plass til vaskerommet.

Jeg må finnen lur løsning på varmtvannstanken nemlig. Den vi har nå er diger, og tar masse gulvplass. Men man kan vel få noe nettere, veggmontert kanskje.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 22:47   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg må finnen lur løsning på varmtvannstanken nemlig. Den vi har nå er diger, og tar masse gulvplass. Men man kan vel få noe nettere, veggmontert kanskje.

Ja, det finnes blant annet sånne ekspresstanker som varmer seg kjapt opp - slik at man ikke trenger like mange liter.

Gammel 31-03-08, 23:07   #4
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, det finnes blant annet sånne ekspresstanker som varmer seg kjapt opp - slik at man ikke trenger like mange liter.

Ja, jeg har tenkt på det. Må vel forhøre meg litt, det har vel skjedd litt på tankfronten siden vår ble til på 80-tallet.

Gammel 31-03-08, 22:54   #5
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Nei, det får ingen se.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:16   #6
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Nei, det får ingen se.

Signerer.
Jeg ser det ikke selv heller, jeg finner ikke frem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 00:08   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaskerommet er på åtte-ni kvm
Vi har to 35cm dype høyskap på den ene veggen.
Håndvask og dusj på den andre.
Benk i hjørnet. Tørkestativ på veggen. Fire skittentøysdunker under benken.
Dør ut i hagen til tørkestativet der, som må fornyes etter at far felte to trær over det gamle

Vedlagte bilder
Filtype: jpg PB250028.jpg (185,6 KB, 67 visninger)
Gammel 01-04-08, 17:06   #8
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Dør ut i hagen til tørkestativet der, som må fornyes etter at far felte to trær over det gamle

Mitt er mindre. Benk i hjørnet skal jeg vurdere...må se om jeg får plass.

Gammel 02-04-08, 23:34   #9
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Gullet - dette rommet støtter vel ikke oppunder ønsket om et ryddig image?

Så langt stemmer jeg på Irmas vaskerom. Kommer det noen poll eller?

Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 07:17   #10
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Vi har også planer om å pusse opp eller rettere sagt lage vaskerom i kjelleren. Nå står vaskemaskina der helt alene. (Egentlig står den der sammen med varmtvannsberederen, en snekkerbenk, en påhengsmotor, et våpenskap, tre fiskestenger, en avdanka kjøkkenstol, et skap med malingsspann, rester av gulvbelegg fra entreen ... )

Blir neppe noe å ta bilde av i år.

Gammel 02-04-08, 23:06   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt vaskerom blir man IKKE inspirert av.

Gammel 02-04-08, 23:20   #12
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Vaskerommet er bomba så ingen bilder blir tatt der nå i allefall.

Emneord
vaskerom

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.