|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Spinoff: røykesluttNei, vettuhva. Ungene må seff på fotball sånn at de kan bli oppdaget av talentspeidere og etterhvert betale sin gamle mors sigg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: røykeslutt
Jeg skjønner ikke egentlig hva du spør om. Om kvinner er mer avhengige enn menn? Jeg tror graden av fysisk og psykisk avhengighet er like stor for begge kjønn, men hva de snakker om - og dermed hva slags inntrykk de gir- kan være ulikt. Når det er sagt er jeg enig i at det er noe rart å være storrøyker å samtidig klage over dårlig råd, men siden jeg har vært røyker selv en gang for ørten år siden, skal jeg holde kjeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glad
|
![]() Sv: Spinoff: røykesluttJeg skal ikke si noe om at det er mest vanlig for kvinner. Men for min egen del ble røyken en "sorgslukker" da jeg hadde en spontanabort sist sommer. Da hadde jeg egentlig sluttet, men fant fort trøst i den igjen. Hadde jeg hatt matlyst hadde jeg sikkert heller valgt å kaste meg over mat og godteri. Så ja, jeg røyker bort følelsene mine. Den tanken har jeg tenkt flere ganger.
![]() |
#24 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Spinoff: røykeslutt
Nei, ikke om kvinner er mer avhengige enn menn, men om kvinner mer blåser bort frustrasjon med røyk, i stedet for å skrike dem ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|