|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tøff
|
Sv: Kan jeg bruke en SMART-post eske på nytt igjen?Kunnskapen blant PiB-ansatte er svært varierende ... Jeg hadde heller gått på et postkontor (eller ringt kundeservice hos Posten) for å høre hva som er korrekt fremgangsmåte. Jeg har fått mye rare tilbakemeldinger fra PiB.
|
|
|
#2 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Kan jeg bruke en SMART-post eske på nytt igjen?Jeg antar PiB sitt argument kan være at smartpostesker og ditto lapper kommer parvis. Så om de gir ut lapper sitter de snart igjen med esker uten lapper. Disse lappene kan helt sikkert bestilles alene, men de trenger jo ikke å ha tenkt så langt.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bruke en SMART-post eske på nytt igjen?Jeg skal gjenbruke en smarteske i dag, jeg. Aldri vært noe problem før. Vi har pib her. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bruke en SMART-post eske på nytt igjen?I desember 2010 så var det ivertfall billigere med gjenbruk enn å sende i en ny eske på Notodden postkontor... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kan jeg bruke en SMART-post eske på nytt igjen?
I 2008, da jeg skrev innlegget, kostet de det.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg bruke en SMART-post eske på nytt igjen?Ahh, sjekke datomerking på mer enn de siste innleggene i tråden ja.... god ide.
|
![]() |
|
|