|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En trist historie, synes jegTriste saker. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En trist historie, synes jegHele greia er bare tragisk og pinlig...
|
|
|
|
#23 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: En trist historie, synes jegSå trist og fortvilende. Jeg tror ikke de får sendt henne ut. Jeg tror hun er i stand til å ta livet av seg før det skjer
|
|
|
|
#24 |
|
Originala
|
Sv: En trist historie, synes jeg
Ikke nødvendigvis. Jeg var ganske gammel før jeg oppdaget at jeg kan bli betatt av kvinner. Det kan sikkert være sånn den andre veien også, at man stort sett faller for personer av samme kjønn som en sjøl, men at man etter hvert opplever å bli forelsket også i personer av motsatt kjønn. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Princess Skids and Scars
|
Det betyr jo ikke at undertrykkelse godtas. Men man kan ikke ta i mot alle, man kan derimot jobbe for bedre forhold i hjemlandene men det gjør vel Norge også? Jeg synes saken er kjempetrist og jeg er ikke enige i denne individuelle saken, allikevel forstår jeg byråkratien bak. Man må nok dessverre være regelrytter i flyktningssaker. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En trist historie, synes jegTror du virkelig Iran er det beste landet å sende folk hjem til fordi "vi jobber med forholdene"?
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 26-03-08 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: En trist historie, synes jegVi beholder heller slike folk som dette:
|
|
|
#28 |
|
Absolut ateist
|
Jeg forstår det ikke.
|
|
|
#29 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Ikke jeg heller. Men sånn blir det, man får ikke laget regler som passer hver individuelle sak og man kan ikke ta individuelle hensyn eller foreta skjønnsvurdering i alle saker.
|
|
|
#30 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Ja, for ikke å snakke om de som ble henrettet ved steining... Hyggelig metode, ikke sant? Og nå skal de begynne å kaste folk utfor stup. Jepp. Trivlig land å sende kvinner som risikerer dødsstraff hjem til.
|
![]() |
|
|