|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?
Æsj, at ikke jeg var FP-medlem da vi måtte pusse opp badet, da.
![]() |
![]() |
#22 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Vi skal straks gå igang med badet, og det blir helt ut av drift i mange uker. Vi skal leie sånn flyttbar, stor og blå do. Sånn man kan parkere i hagen.
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
Livet er lettere for villafruer enn for kjerringer i blokk.
![]() |
#26 |
Mother of Dragons
|
Hehe, jeg så for meg Skremmern stå i det store vinduet i den praktfulle villaen sin med et cocktailglass i hånden mens hun fraværende tvinnet det store perlekjedet rundt halsen mens hun sa med wenchefossstemme: "Men kjæære Esme, hvorfor anlegger du ikke et sanitæranlegg ute i haven, under frukttrærne dine? Eller bak lysthuset?"
![]() |
#27 |
intro
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Her i borettslaget hadde man skaffet til veie såkalte "provisorier" der flere toaletter og dusjer var samlet under ett tak til allmenn forlystelse.
![]() |
![]() |
#28 |
flisespikker
|
Enda bedre: selge leiligheten og kjøpe ny leilighet (eller enebolig) med ferdigrenovert bad!
![]() |
#29 |
flisespikker
|
Eller tilbringer september på landstedet? Det er jo så deilig der om høsten.
![]() |
#30 |
Mother of Dragons
|
De skal gjøre det her også, så akkurat den biten hadde gått bra. Det største problemet er at leiligheten ikke er tilgjengelig i så stor periode på dagen, fra halv åtte til kl seks, og så lenge kan vi ikke være ute hver dag.
![]() |
#31 |
Ringskrømt
|
![]() |
#32 |
flisespikker
|
Hos oss var/er det do, vask og dusj i kjelleren; det hadde gått an, hvis det bare hadde vært oss (vi kunne jo også dusjet på jobb om morgenen), men sånt er skrekkelig upraktisk med småbarn. Og hos oss var det dessuten ikke vann på kjøkkenet heller. Jeg syntes ganske synd på naboen i femte som ikke hadde noe alternativ til å bli i leiligheten under hele renoveringen.
![]() |
#34 |
Originala
|
Det hørtes forlokkende ut. Særlig de første ukene etter fødsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
villende
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Vi flyttet inn hos faren min i fem uker (dette var i november/desember). Han har stort hus, så det var veldig uproblematisk og egentlig veldig hyggelig siden vi visste at det var for en begrenset periode. Andre jeg kjenner gikk litt på rundgang hos familie og venner. Hadde badet vårt blitt pusset opp i september hadde jeg helt klart gått for ferieløsningen, hvis det er mulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Jobber noen av dere for en arbeidsgiver som også tilbyr utleieboliger for ansatte?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Textrovert
|
![]() Sv: Badet skal renoveres, vi må ut. Tips?Vi skal få badet vårt pusset opp i august og under befaringen her sa de at siden vi bare hadde et bad og toalett til rådighet, skulle de sørge for at vi ble uten toalett i maks. fire dager. Tror dere dette var løgn?
![]() |
#40 |
Mother of Dragons
|
Nei det tror jeg kan stemme, de regnet med bare en uke av de 4 ukene som oppussingen skulle vare at toalettet skulle være frakoblet, til tross for at de tar flere bad om gangen.
![]() |
|
|